31%

Komentáře a recenze 4

Matli
Matli
8 300 bodů
2
Na odpad to není, ale v podstatě je to blbost ve všech směrech. Cage se sice snaží, ale sám to fakt nezachrání. Prostě na zemi zmizí miliony lidí, všichni jsou hrozně vykulený a všichni najdnou vědí co se stalo a tím to hasne. 17%
brcolka
brcolka
1 045 bodů
2
Člověk si říká, že Nicolas Cage nemůže hrát ve špatném filmu. No ale tohle není špatný film. To je celkem dost strašidelný film. Že se ze světa ztratí několik milionů dětí a lidí co věří v boha a zůstane po nich jen oblečení a osobní věci. No tak to i na mě je moc.
ZaS
ZaS
632 bodů
2
Tohle je jedna z promarněných šancí na dobrý film. Samotné téma "vyvolených" je velmi zajímavé a myslím, že pokud by si s ním pohrál někdo, kdo je schopen natočit jen trochu "přemýšlivý" film, mohla by z toho klidně být podívaná roku. Alespoň pro ty duchovněji založené.
Takhle to bohužel skončilo jako obvykle - prvoplánový akční film, který míchá nestravitelný guláš z moderních společenských klišé, mizerných hereckých výkonů, stupidního scénáře, nutícího hlavní hrdiny jednat zkratkovitě a nelogicky, a naprosto mizerné gradace děje, který namísto katarze, končí pouze smutným povzechem "to byla zase holywoodská blbost"
Tombo
Tombo
147 bodů
1
Více než špatný film, bohužel. Za jediné plus považuji to, že Cage neměl do očí bijící příčesek. Všechno ostatní je bohužel v tomto céčku na pikaču, samozřejmě včetně samotného Cageho (ale neměl do očí bijící příčesek, pravda). ***SPOILER*** Přitom vlastní námět jako takový je celkem zajímavý - najednou zmizí na celém světě miliony lidí, zejména nevinné malé děti a zůstanou po nich jen svršky. Podle všeho si je On vzal k sobě. No fajn, takže všichni co zůstali a hrají v druhé polovině filmu, jsou vlastně záporáci? Pojdou příšernou smrtí? Jakou? Kdy? Kdo se zachrání? Nic z toho se nedovíme. Jen "dramatický" návrat letadla z poloviny transatlantického letu zpět domů. Ale po tom, co na toto téma předvedl jistý Denzel W., musel by Nicolas C. přestat hrát jen obočím a ve scénáři by musel mít něco jako "a teď dvě lajny koksu, flašku vizoura, tu letušandu ohnout rovnou v kuchyňce a pak to éro otočit břichem nahoru, sere pes že je to dopravní" a jen tak-tak by srovnal skóre. Jenomže na to nestačil ani scénárista, ani rejža, ani rozpočet, ani...