52%

Komentáře a recenze 34

Melody Harkness
Melody Harkness
1 032 bodů
5.5
Into the woods, do půlky hezká pohádka. Od půlky sem přemýšlela jestli nám nepřepnuli film :D princové zpívající na vodopádu a skoro si trhající oblečení aby dodali svému zpěvu na dramatičnosti? Ptáčci co sněhurce vyslepičí, že ji princ podvádí? Zajímalo by mě co autor bral :D mohlo by to stát za zkoušku.
Rapaport
Rapaport
1 016 bodů
5
No musím říct, že mě to poměrně zklamalo. Vlastně dost. Moc jsem se sice na film netěšil, ale čekal jsem příjemné spojení známých pohádek v duchu bratří grimmů. Ale kde nic tu nic. Jako muzikál to taky vcelku zklamalo. Přišlo mi,že tam snad celé film zpívají jen jednu písničku a to pořád dokola a dokola.
tedoun
tedoun
923 bodů
4.5
To je to, když Amerika neměla nikdy jsou Boženu Němcovou nebo bratři Grimm...dal už nehodlám komentovat....taková Cinderella je o hodně lepší
Sheemas
Sheemas
737 bodů
2.5
Prosím už přestaňte zpívat, to se fakt už nedá! V půlce filmu jsem měla obrovskou chuť to vypnout, ale vyloženě jsem se přemohla to dokoukat. Kombinace pohádek a jejich propletenost, no dejme tomu, ale ten konec?! Nevěrný princ, popelku nakonec baví uklízet, umírající postavy, ptáčci oslepující všechny v okolí a do toho samozřejmě zpěv. Nuda a nuda, na chvíli to zachránil Johnny Depp, i když jsem měla pocit, že s karkulkou chce dělat jiné věci než ji jen sníst. Za mě obrovské zklamání, tohle si již dobrovolně nepustím.
nunupajik
nunupajik
378 bodů
Opět někdo nepoznal, že v dobrém se má skončit, a tak jsme se místo konce, kdy všichni žijí šťastně až do smrti, dočkali pochybné druhé poloviny filmu, která se nedá odpustit a málem ani dokoukat. Pohádkovou atmosféru na začátku můžu pochválit a sem tam jsem se i pousmál, ale v po "prvním konci" doporučuju odejít a nekazit si zážitek:)
mausis
mausis
370 bodů
5.5
Svým způsobem se mi to líbilo, ale znovu bych to vidět nemusela. Spojení pohádek je nevšední a funguje propojení, postavy jsou někdy zábavné, jindy trapné, spíše parodující, celkové zpracování špatné není.Jen asi nejsem dostatečně připravená na takový druh zábavy. Hercům se vytknout nic nedá, těžké zhostit se blbého úkolu.A jestli správně zapůsobí výchovně poukazováním na nešvary lidských charakterů, těžko říct...Ale stojí za zhlédnutí, už jen pro tu zajímavost.
  • kostýmy
  • obsazení
  • výprava
kijifa
kijifa
335 bodů
2
Čiré zlo zabalené v rádoby pohádkovém pozlátku. Jen co ho ale rozbalíte, snaží se vás tohle mrvítko na pohádky zničit na několika frontách. Přední linii vévodí šílená nuda, skoro do poloviny jsem se snažil vnímat, pak už jsme rezignoval a čekal na titulky. Dalším problémem je hudební stránka, ta je totiž naprosto šílená. Za celé dvě hodiny jsem nenarazil na jedinou písničku, kterou bych kdykoliv v životě chtěl slyšet znovu a to je u muzikálu trochu problém. Příběh je jakžtakž zkousnutelný do té doby, dokud se pohádky tak nějak drží "tradičního" zpracování, ale cokoliv co se děje potom je něco naprosto šílenýho. Přesto všechno mi ale nejsmutnější přijde, že tenhle úlet bude mít ve filmografii tolik relativně dobrých herců.
mkubalikova
mkubalikova
313 bodů
7
Mě se hudba Stephena Sondheima líbí a předem jsem věděla, o čem muzikál je, takže mě ten konec nepřekvapil. Bezchybné to není, ale neumím si představit, jak to zadaptovat lépe. Pokud někdo nezná předlohu, tak to na něj může působit jako chaos (mírně řečeno). Zpívající James T. Kirk...k nezaplacení. :-D
Hencen
231 bodů
3
Těžko říct, čeho chtěli autoři tohoto filmu docílit, ale jestli se snažili o co největší bordel, tak ten se jim povedl dokonale. Sebrat pohádkové bytosti a naházet je do jednoho snímku občas nemusí být špatná myšlenka, viz Shrek, nicméně v tomto případě tomu tak ani v nejmenším není. Neuvěřitelně četná muzikálová čísla pak začnou pěkně otravovat a byť se sem tam mihnou lehké náznaky dobrého nápadu, nelze se ubránit dojmu, že se tvůrcům projekt rozsypal pod rukama. Jak jinak si vysvětlit situaci, kdy se zdá, že je vše vyřešeno a mohly by bez problému naběhnout titulky, jenže omyl. Následuje třiceti minutová sekvence, která film dočista pohřbí a šoupne do hlubokého podprůměru.
Mikeblackie
113 bodů
1
Veliké očekávání ze začátku vystřídalo později veliké zklamání. Věděl jsem, že to bude muzikál a že to čerpá z divadelní předlohy, ale zkrátktka tento film mne o svých kvalitách bohužel vůbec nepřesvědčil. Ani Johny Depp v roli vlka to nezachránil. Celý film působí tak nějak divně, herci nejsou přesvědčiví a hlavně míchání několika známých pohádkových příběhů dohromady, až to tvoří pěkný guláš mi příjde slabý. Závěrem dodávám...silný potenciál, ubohá realizace...veliká škoda.