81%

Komentáře a recenze 32

Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
7.5
Jeden z nejlepších akčních filmů nového tisíciletí. Strhující jízda od začátku až do konce bez jediné nudné či nezajímavé chvilky nebo zaváhání. Matt Damon opět září, stejně jako Karl Urban a potěšila i menší role Karla Rodena. Příběh navazuje na nadprůměrný první díl a je opravdu hutný, záživný a přímočarý. Úžasná hudba posouvá tento "mýtus" ještě o úroveň výš a i technické zpracování zanechává na divákovi velice pozitivní dojem
bafik
710 bodů
8
mazec
Honza 13
618 bodů
9
I pokračování vypadá moc dobře. Skvělý akční film s pod texem špionáže na té nejvyšší úrovní, kde si člověk není ničím jistý. Herec Matt Damon svou roli opět zvládl a zahrál ji skvěle.
mikewin
mikewin
569 bodů
9
Ŕada filmů o agentu Bourneovi nemá asi slabší místo a tento film je výtečným pokračováním předešlého. Mat Damon je výtečný herec a v celé sérii zjevně našel sám sebe. Neobjevíte ani chvíli, kdy by děj negradoval do vyšších a vyšších otáček a s napětím očekávatě jak to celé dopadne - paráda.
Annie555
Annie555
354 bodů
8.5
Skvělé pokračování skvělého prvního dílu. Jason Bourne je temnější, pomstychtivější, nebezpečnější a naprosto boží. Film je temnější a akčnější. Střih dělá z filmu akční podívanou, která hodně stojí za podívání.
lukas-korunak
284 bodů
9
Velmi povedený film. Myslím, že skvěle navazuje na předchozí díla, a tím tak doplňuje celý příběh Jasona Bourna, ale zároveň se na film dá dívat i bez shlédnutí 1. dílu a člověk o nic zásadního nepřijde. Koncept elitního zabijáka, který se díky amnesii snaží změnit, jedná tak, aby si očistil svědomí se mi opravdu líbí.
supermozek
supermozek
193 bodů
6
Po jednodenní pauze jsem zhlédla druhý díl prozatimní trilogie s agentem Bournem. Musím trochu zklamaně konstatovat, že se mi líbil méně než jeho předchůdce. Snímek sám je sice pořád hodně nadprůměrný, chytlavý, vcelku inteligentní a i přes svoje žánrové škatulky mě dokáže bavit, ale už to nebylo ono. Bournův mýtus má narativ vystavěný podobně jako první díl, opět se dočkáme efektních záběrů a honiček, ale po celou dobu jsem měla neblahý pocit, že tohle už tu jednou bylo. Film mě pohltit a překvapit už nedokáza
novoten
novoten
183 bodů
9.5
Čekal jsem dost, dostal jsem ještě víc. Přesněji pak dokonale intimní akční jízdu, která ve svém žánru nemá obdoby. A přestože divák dobře ví, kam děj bude směřovat, nechá se rád vést cestičkou agentů, šéfů, atentátů a podrazů. Tajemství hlavní postavy navíc funguje na jedničku. A i přes tolik obdivu musím přiznat, že jsem tenkrát ani nedoufal, že by se z Jasona mohl stát nejefektnější zabiják kinematografie a z adaptací Ludlumových knih pak téměř až artově populární záležitost, kterou budou milovat jak puntičkáři, tak řadoví diváci.