Proud času

55%

Komentáře a recenze 5

36 234 bodů
8
Výprava do minulosti zachránit vědce. Námět ve sci-fi hojně používaný. Zde se však hlavně jedná o dobrodružství, které má překvapivě slušné tempo. Pořád se něco děje a vše se odehrává bez zbytečného okecání. Možná to byla chyba, poněvadž se divákovi nedává šance vydechnout. Tvůrci měli malý rozpočet? Vždyť to není ani znát. Rozhodně z možností vytlačili co se dalo a tak např. závěrečná bitva nemohla dopadnout lépe. Snad mohl být trochu lepší střih. Na příběhu mi však vadí absence velmi logické úvahy. Člověk ze současnosti nemůže v minulosti nikoho zabít. Jeho potomci by tudíž nemohli vůbec existovat. A náhoda je velmi ošemetná. Co kdyby to byl někdo z výpravy. Oni tu však zabíjejí o sto šest. No, asi je lepší na tuto maličkost nemyslet. Je to sice divočina, ale jinak vcelku povedený film.
kunafix
kunafix
20 042 bodů
0
Ježíši kriste pane na nebi, ty to vidíš... Ve scénách ze současnosti to ještě jakž takž jde, čímž myslím to, že bych tomu dal aspoň 1 hvězdičku. V historické části to však úplně selhává a je to béčko jak vyšitý, smrdí to podpažím a válí se to v hromadách hnoje. Nepomůže tomu ani hromada známých tváří, jejichž herecké kreace jsou horší než kremace. V kombinaci s tím dějem je to tragédie největší a je to jak koule do mixéru. Scénář psal asi nějakej člověk, co bydlí blízko reaktoru a dialogy ukradl nějakýmu zhovadilcovi přímo pod nosem a myslel si, že tím to vyhrál. Už jenom cestování časem mi dycky přišlo jako naprostá blbost a žádnej film mě nikdy nezaujal. Krev se tam objevuje jenom v náznacích, jak z nějaké disneyovky. Výbuchy, ohně a boje musí rozcupovat mozek i nejotrlejším divákům. A jestli ani to ne, tak doporučuju raději sebevraždu, než tohle... Teď čtu, že to je podle Michaela Crichtona, no tak to nevim jestli je blbej ten námět nebo tak zpizdili ten film...
Tom Hardy
Tom Hardy
8 369 bodů
5
Koncepčně obdivuhodně nezvládnutý film, který má problém s expozicí i vyvrcholením (je znát, že obojí bylo násilně - na tlak studia - několikrát upravováno). Kampaň poměrně zbytečně stavěná na Walkerovi. Hrdinou příběhu je spíš Andre Marek Gerarda Butlera. Přesto bych ten film nerad zatracoval. Je v něm kus poctivé filmařiny ze staré školy, z dnešního pohledu velmi atraktivní
  • obsazení
  • námět
  • slušná výprava
  • scénář (respektive to, co z výsledného střihu vzešlo)
  • začátek a konec
RedRose
5 159 bodů
8
Neni to nic extra originalniho ale je to slusne napsane i slusne natocene a z celkoveho pohledu neni nic moc co by se filmu dalo vyrazne vytknout. Mam rad sci-fi i stredovek takze namet mi skvele sednul. Mozna i proto jsem se pri sledovani dobre bavil a nenudil se ani minutu. Film jsem po letech videl znovu a rad jsem vydrzel az do konce... 71%
nikol-weasley
nikol-weasley
18 bodů