75%

Komentáře a recenze 11

Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
7.5
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.
bidlobox
3 802 bodů
V podstatě Disneyho vykrádačka bulharského animovaného filmu z roku 1982. Alespoň co se nápadu přenesení děje do vesmíru týče.
Evah
Evah
2 157 bodů
8
Moc povedený animák, užijí si to především chlapci, kteří možná více ocení dobrodružný příběh, ale i příběhově a animací se mi to líbilo. Občas zbytečně dlouhé blábolení některých postav natahovalo některé scény, klidně bych řekla že bez toho by měl film o dobrých 20 minut méně a užila bych si ho více.
farb
farb
2 064 bodů
8
Stevensonova klasika jako nápadité sci- fi? Silver jako kyborg? Sic si nedokážu představit, jak by se k tomu postavil Stevenson sám, ale já s nadšením říkám, že se mi to líbilo. A to hodně. Palec nahoru.
davsuch
davsuch
1 057 bodů
6.5
Tenhle klasický disneyovský film inspirovaný Stevensonovým Ostrovem pokladů neurazil, ale také nějak zásadně nepotěšil. Je to klasická práce jako všechny starší disneyovské animáky, snad jen z tím rozdílem, že tentokrát je prostředí pojmuto ze světa fantazi či sci-fi. Pro větší i menší děti asi dobrá věc, pro dospělého milovníka animovaných filmů trochu otřepaný scénář s vcelku slušnou pointou, když vydrží až do konce.
  • docela vydařené prostředí ze světa fantazi či sci-fi
  • pěkně ztvárněn vztah hlavního hrdiny s postavou Silver
  • skoro celou první polovinu filmu se nic neděje
  • pointa filmu je velmi stručná na délku celého filmu
Critin
Critin
316 bodů
8
Treasure planet spolu s Atlantidou a Princem z Egypta byly jasným důkazem, že 2D animace má, co nabídnou a v hladině kvality dokáže bojovat s tehdy velmi populární 3D animací. Lidé té doby měli jiný názor. A to je škoda. Neboť zde skončila moje nejoblíbenější éra a to éra 2D západní animace ve velkofilmových pohádkách. Naštěstí pro mě jsme měli doma Animax. Upozornění: Lidi, kteří četli původní knižní předlohu mohou dostávat záchvaty. A je třeba držet v paměti, že se film předlohou pouze inspiruje!
  • Daddy figure
  • 2D animace
  • Soundtrack