No

67%
No
Plakát traileru

Film o síle moderního marketingu v politických kampaních. Píše se rok 1988 a René se vrací ze stáže v USA, kde se učil, jak dobře prodat coca colu, a hned se zapojuje do dění v rodném Chile. Povede totiž kampaň demokratických stran proti stárnoucímu despotickému generálovi. Film je lehkým, místy až groteskním pohledem na osmdesátá léta a především na to, že pravda je sice jenom jedna, ale abychom ji dokázali prodat, nesmíme jí lidem říkat úplně celou.




martin-mickey-stusak
martin-mickey-stusak
28 434 bodů
10
Snímek odhalující pozadí příprav na vyhlášené referendum o budoucnosti země a snaze přesvědčit lid je vytvořen formou časosběrného dokumentu a jeho trefená autentičnost až zaráží. Reálnost všeho dění je velice příznačné a opravdu to celé vypadá, jako skutečné dění se skutečnými protagonisty. Zásluhu na tom nemá jen režisér, kterému se tohle podařilo vše ukočírovat či civilní herecké výkony všech herců, ale hlavně dobře zvládnutá kamera, dávající tomu onu zázračnou živost a vizuální uvěřitelnost. Zkrátka se jedná o naprosto dobře odvedenou filmařskou práci.

Dodatečné informace

Původní název:
No (více)
  • Chile No
  • Chile Heung jingfu syut bat
  • Chile Lo
  • Chile Não
  • Chile Ne
  • Chile Nie
  • Chile No !
  • Chile No - I giorni dell'arcobaleno
  • Chile Nu
  • Chile Stem nei
  • Chile Xiang zhengfu shuo bu
  • Chile Не
  • Chile Нет
Premiéra v ČR:
23. 5. 2013
Distributor:
Artcam Films
Země původu:
Chile, Francie, USA, Mexiko
Tržby:
2,34 mil. USD (celosvětově)