Kronika

71%

Komentáře a recenze 29

karlik4801
1 942 bodů
7
Kdyby se to natáčelo jako normální snímek s dlouhými kamerovými záběry. Vypadalo by to víceméně stejně, ale aspoň by záběry byli ostřejší a přehlednější. Dějově je to dobrý nápad, který vypadá hodně dobře a taky je dobře zpracovaný. první půlka zabavuje tím, jak si sedmnáctiletí kluci užívají nadpřirozené schopnosti. Ve druhé půlce jim začínají různé problémy. Kronika se tím dělí na dvě části, ale obě části mě dokázali pobavit.
dana-hrozkova
318 bodů
7
Malý, v podstatě nezávislý filmík si vystačil s omezenými financemi a přesto je zde dostatek akce i emocí. Určitě jedno z velkých překvapení v roce vzniku. Film je "točen" ruční kamerou a povedlo se to na výbornou.
  • skvělá kamera (v rámci žánru)
  • herci
kapi128
318 bodů
4
Nevim,nejak me tento film nezaujal.Spise traparna,skoda:(
Pavel879
Pavel879
48 bodů
9
Vynikající lahůdka. Na Chronicle jsem se těšil už od prvních propagačních materiálů a po shlédnutí musím říct, že jsem dostal přesně to, co jsem očekával a ještě trochu navíc. Josh Trank bude mít obrovskou budoucnost, protože to, co dokázal natočit za relativně skromný peníz, vypadá a hlavně působí mnohem lépe, než kdejaký blockbuster. Trojice hlavních "heroes" je obsazena na jedničku a Andrew je parádně bad-ass kluk, kterého bych fakt nechtěl znát. Chronicle má výhodu v tom, že neustále dokáže bavit svýma originálníma nápadama, kterých jsem tu našel nespočet. Ať už jde o postupné objevování schopností a jejich vývoj, nečekané a dost temné zvraty, či různé hrátky s kamerou, je to parádička! Ke konci mě doslova oslnila závěrečná 15-minutovka, kde jsem fakt jen zíral a nechápal, jak to jen udělali. Tak trochu Akira v americkém podání. Vážně se mi to líbilo a přeju jim každičkej peníz, co zaslouženě vydělávají.