75%

Komentáře a recenze 44

harry456
harry456
2 437 bodů
8
Absolutní nádhera, vyloženě radost sledovat. Neuvěřitelně trefná a propracovaná pocta filmu, kde každý záběr je perfektní, každé gesto má svůj smysl a ke všemu hraje nádherná hudba. Hlavní představitelé jakoby z oka vypadli herců té doby, a navíc je dobře doplňuje velice šikovný pejsek.
Innuendo
Innuendo
908 bodů
9.5
Bylo zajímavé sledovat reakce těch pár diváků co s námi byli v kině. Občasné zasmání, komentování děje a aspoň u mě takový ten přiblblý úsměv, který mívám třeba u Chaplinových filmů. Ano u The Artist se nebudete smát na celé kolo, ani nebudete ohromeni hromadou akce a dějových zvratů. The Artist je plnohodnotným retro snímkem, který nám dává plně ochutnat staré dobré éry černobílého němého/zvukového filmu. Vyrovnaná dávka laskavého humoru, romantiky, hudebního podkresu a sentimentu dělá z tohoto snímku dokonalou odpočinkovou podívanou a je povinností pro všechny, co tento filmový mix milují.
hovorkok
hovorkok
647 bodů
9.5
Tak tento film si Oscara vážně zasloužil. Nejen že se tvůrcům podařilo zpracovat vážně pěkný a milý příběh, ale také dokázali vtáhnout mladé diváky do kořenů filmografie, kdy se točili černobílé a němé filmy. Zde bych především chtěla vyzdvihnout nápaditost zpracování - doba, kdy si George začíná všímat, všech možných zvuků kolem sebe, kdy například položí skleničku na stůl, či na něj začne štěkat jeho pes - perfektní . Osobně jsem nikdy nebyla pro černobílé filmy, tento však všechno změnil.
jakub.polak
181 bodů
9