Na doraz

66%

Komentáře a recenze 36

karlik4801
1 942 bodů
7.5
Není to jen průměrná komedie, tady se musí bavit opravdu všichni. Styl Hangover, ale s lepšími herci a propracovanějšími vtipnými scénami. Kolikrát jsem se nemohl přestat smát. Downey si opakuje roli Tonyho Starka, co více dodat.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
9
Velice dobrá komedie.
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
8
Vtipná road movie o cestě dvou naprosto odlišných osobností, které se náhodou setkají při cestě letadlem do Los Angeles. Jejich cesta však nabere zcela jiné obrátky a nakonec spolu oba pasažéři prožijí několik intenzivních dní. Výborný Robert Downey jr. a neméně dobrý řecký herec Zach Galifianakis. Dobře napsané dialogy, některé opravdu hodně černě vtipné. Zvláště pak hovor o právě vypité kávě z táty jednoho z nich je jeden z vtipných momentů filmu. A vše nakonec dobře dopadne. Dobré vidět pro pobavení a dobrou náladu. Doporučuji zvláště pak pro příznivce Roberta Downeye juniora.
sugi
752 bodů
5
… nevím kam to zařadit … úplný propadák to není , ale hit také ne ….
Dubínka
577 bodů
7
Nadšení z Pařby ve Vegas mě nějak minulo, a tak sem k tomuhle filmu přistupoval poměrně opatrně. Po prvním shlédnutím musím ovšem říct, že tohle se mi nějakým způsobem líbilo o dost víc než první Pařba. Některé scény jsou opravdu vtipné, jiné sice už trochu méně, stále však film celou dobu dobře baví. Robert Downey Jr. v roli poměrně klidného člověka je jako vždy stejný, a Zach Galifianakis je možná ještě lepší. Na doraz je pro mne příjemná letní Road movie, která splní svůj účel a poměrně dobře pobaví. 70%
snek
95 bodů
2
Nějak jsem tomu filmu nevěřil skoro nic.Halle Berry herecky docela špatná, ale spíš bych řekl, že na vině je mizerný scénář.Konec filmu byl o něco málo lepší. Z mého pohledu nemůžu tento film doporučit, byl opravdu nezáživný a bylo pro mě těžké vydržet u toho sedět.
Uživatel
5 bodů
Od kolika let je film přístupný ? Děkuji za odpověd.