Muž v ohni

76%

Komentáře a recenze 20

alexik789
2 512 bodů
8.5
Rozporuplný film. Na jedné straně máme scénář Briana Helgelanda, který je opravdu vydařený, což je znát zejména v první polovině filmu, kdy si hlavní hrdina vytváří vztah k dalším postavám a divák k němu. První půlka filmu je proto zcela bezchybná a v mých očích válcuje tu druhou, třeskutě akční. Na druhé straně máme bohužel režiséra Tonnyho Scotta, který se občas až moc snaží mít film v chodu a občas se mu to vymyká z rukou.
machetetete
machetetete
464 bodů
8
Syčáci holku, kterou měl hlídat, unesli. A chtějí tučné prachy. Osobní strážce z Nového Mexika v drsném a nekompromisním balení. Před neposednou kamerou bývalý vládní agent Denzel Washington, který si rád přihne, za kamerou osvědčený hitmaker Tony Scott. Co víc si přát? Naprosto přirozenou Dakotu Fanning? Kruté výslechové metody? Dusné velkoměsto prolezlé korupcí, kde se budou zabijácké instinkty sakra hodit? Nebo první desítky minut, ve kterých se nestřílí, ale díky ústřední dvojici jsou zatraceně cool? Za vším hledej Tonyho. Znovu se toho nebál, znovu pálí ostrými. Rozmáchl se délkou (ano, stříhat někde měl), nepřekvapil okoralou duší, která zjihne při plaveckých závodech a roztomilých debatách při cestě do školy. Kamera je drásavá, řízná i sakra estetická, štědře zoomovaná, velmi dynamická a zatraceně chutná. A furt tak nějak přehledná.
Stanulda007
Stanulda007
244 bodů
8.5
Celkem solidní jízda s pomalým rozjezdem. Je tu hodně velký důraz kladený na jednotlivé charaktery, jejich chování a dialogy - alespoň co se týče cca první poloviny snímku. V té druhé sledujeme Denzelovu krvavou vendetu. Co mě mírně zklamalo byl závěr filmu, který jsem bohužel tak nějak čekal.
Evson
Evson
94 bodů
9.5
U tohoto filmu jsem se ani minutu nenudila, možná začátek byl pro někoho "pomalejší", ale určitě každá scéna měla svůj účel. Napětí vystřídá hodně dojemný konec....Muž v ohni řadím k mým nejoblíbenějším filmům, věřím, že oslovil i ty, kteří tento žánr nemají v oblibě.