75%

Komentáře a recenze 21

Pas
Pas
6 225 bodů
1
Už se stalo Tahle sci-fi kriminálka mě nijak zvlášť neoslovila. Přitom herci nejsou špatní a Tony napínavé i akční scény režírovat umí. Největším selháním filmu je tentokrát scénář. Příběhů na téma "hrátky s časem" tu už bylo nespočet a tenhle nepřináší vůbec nic nového. Naopak kupí jednu logickou mezeru za druhou a dialogy jsou přímo ukázkově klišovité. Škoda, s tvůrčím i hereckým ansámblem se dalo očekávat mnohem víc.
pantak
pantak
3 367 bodů
9
Na začátku jsem nevěděl která bije,ale potom super zážitek.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
7.5
Formálně-stylová akční chut'ovka,při které nemusíme nějak přemýšlet.Ridley Scott opět nezvládá obsah,vše pramení ze zásadních děr ve scénáři,ale při jeho filmařských zkušenostech vše zalepuje výborným hereckým obsazením,kde vše táhne skvělý Denzel Washington.Scott je technický tvůrce,který natočil průměrný thriller,který se bohužel stal sezonní záležitostí.
2 481 bodů
7
7/10
farb
farb
2 064 bodů
9
Díky svižné režii Tonyho Scotta a skvělému Washingtonovi, nemá divák čas přemýšlet nad nesmyslností zápletky/ časovými paradoxy a nezbude mu nic jiného, než si to zkrátka parádně užít.
wop
wop
1 716 bodů
8
Moc fajn thriller se sci-fi zápletkou, který sice neotřese základy žánru, ale jen těžko bych na něm hledal nějakou závažnější chybu. Denzel Washington a James Caviezel se k sobě jako protivníci ohromně hodí a ani Paula Patton jako žena v nesnázích mi nebyla lhostejná. Jenom doufám, že někde čěká scénář nějakého pokračování, protože mnohé zůstalo filmem nezodpovězeno.
Cortyx
1 571 bodů
8
Celkově mě tento film nadchl. Při zmínce Einstein-Rosenových vln (doufám že to mám správně napsané) jsem již tušil že bude cestování časem a že je to zde dobře vysvětlený a podaný (i když polemizovat nad možností cestování časem je na delší lokte .-) ) . Ve filmu nakonec dokázali,že lze změnit budoucnost v minulosti z přítomnosti. Denzel svou roli zahrál bravurně .
krakenvalo
krakenvalo
1 452 bodů
10
ako dej zos začiatku som fakt nechapal ale potom som pochopil ze niesom sprostý a moj zaver je bomba filmy ktore chcem pozerat si vyberam aj podla hercou a ja mam tych svojich
jitulilinka
jitulilinka
153 bodů
6.5
První část, kdy se téměř neřeší, co kdo, kdy a jak změní, a divák je fascinován onou myšlenkou, režisérskými nápady a vychytávkami, je bez výjimky vynikající. Žánrová klišé jsou v první polovině velmi zdařile variovány, především automobilová honička je naprosto nejlepší a nejoriginálnější jakou jsem ve filmu, kdy viděl. Naproti tomu druhá polovina totálně odporuje té první - to, co se film více než hodinu snaží budovat, pohřbí v několika závěrečných desítkách minut (doslova invence přeměněná na klasickou konvenci). Je to velká škoda, protože těch paradoxů (cestování v čase) a logických nesmyslností je v závěru příliš a tento pocit v mnohém předčí jednoznačně pozitivní z úvodní "poloviny".
Koudelkova
81 bodů
9