Slečna Drsňák 2: Ještě drsnější

54%

Komentáře a recenze 9

29 851 bodů
4
Druhý díl je téměř nekoukatelný a slečna drsňák ztratilo to kouzlo, které měla v prvním díle. Příběh horší, jedna děsná scéna střídá druhou, konec opět předvídatelný a tisíckrát viděný. Jestli se na první díl dá podívat, o druhém to za sebe už říci nemohu.
5.5
Ještě drsnější Sandra v neskutečných převlecích a humorných scénách.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
0
Už jednička byla pitomost, ale dalo se na to koukat díky Michael Caineovi a Bullock. Ale zde ? Zde sice byla Sandra, ale to co předvedla to bylo do nebe volající a vlastně zapřela vše to co předváděla v prvním díle. Místo ní si zde hraje na drsnou jakási terminátorka, která nehne ani brvou v jakékoli situaci, ale bavila mě více než ta trapná Bullock, která mě tak vytáčela stím svým chováním, že sem to vzdal a šel raději spát. Proto takové hodnocení.
kedl
kedl
6 380 bodů
4
Nudnej, otravnej,... Kam se to hrabe na jedničku... Ztráta 2 hodin života (na Primě s reklamama každých 5 minut). Vřele nedoporučuju !! An
evismaior
evismaior
4 254 bodů
5.5
"Miss FBI" v podání Sandry Bullock se po prvním dílu stane mluvčí FBI a vypadá to, že se té své nažehlenosti už nezbaví. Jenže pak je její kamarádka Miss USA unesena a Gracie se opět pouští do boje. Volné pokračování, které se snaží navařit z jedničky, dokonce i "kapitán Kirk" (William Shatner) je opět přítomen, ale už to prostě není ono. Tím spíš, že se kolem Sandry tentokrát nemotá ani žádný sexy chlap, jenom její zaseklé původní já připomínající drsná kolegyňka.
roque
roque
2 923 bodů
5
Né moc povedený druhý díl. Pokouší se ještě něco vyždímat z myšlenky prvního dílu. Jelikož už nemůže dělat v utajení, protože jí v akci poznala fanynka a po rozchodu se svým sexy agentem, se z ní stává mluvčí FBI. Na film se dá jakž takž dívat, i když kam se hrabe na jedničku. Docela chybí opět nějaký sexy týpek, který by se v tomto díle okolo Sandry motal. To by to alespoň trochu okořenilo.
  • zklamání
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda