47%

Komentáře a recenze 18

Standa.
Standa.
6 180 bodů
4.5
"Zabiju tě tak, že umřeš..." Really? Frank Miller se musel totálně zbláznit z úspěchu, který mu přinesl film Sin City - město hříchu, protože tohle se živilo čistě ze Sin City. Ale jak se ukázalo, tak ne všechno co vypadá jako Sin City, není ani z poloviny tak dobrý, jako Sin City. Bože, to ale muselo stát peněz, a pochybuji, že si to na sebe aspoň vydělalo.
  • Temná atmosféra
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
4
Hýbe se to líp než Sin City, respektive využívá to lépe zákonitostí comicsového média a jeho převoditelnost do filmu. Evidentně to má být taky nějaká persifláž klasických comicsů z 30.-50. let a zároveň sebeironie Millera vůči sobě samému coby "autorovi kultovního Sin City". Jenomže, když neznáme ani Spiritovu původní mytologii, a když film nenabízí srozumitelný příběh, a všechny "vtipy" jsou zbytečně roztahané, tak to čiročirým způsobem nudí.
saboter
saboter
3 564 bodů
6
Film je jeden velkej problem stylizace se sice hodí herci ujdou ale jinak je to slabota.
karlik4801
1 942 bodů
0.5
Co se stalo? Vždyť to celé působí jako jedna velká stupidní kravina bez špetky zábavy nebo větší propracovanosti. Styl scén už si vybralo Sin City, kde scény působili zajímavě jako dobrý nápad. Ale u Spirita mě to vůbec nezaujalo a akorát štvalo. Děj kolísá s nudnými scénami. Nebýt vedlejších postav tak by se možná dali unést i akční scény, ale takhle prostě ne. A štve mě že v tom hraje Scarlett a pan Jackson.
psico
psico
1 671 bodů
4
Mám k tomu asi jen jedno slovo... Slabota
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
3
Pro mě dost velké zklamání. Dovedl bych si takto natočený snímek představit tak o patnáct let dříve. Ale v roce 2008?! Čekal jsem od něho více. Souhlasím s "kedl" hlavním tahákem tohoto snímku je Samuel L. Jackson. Bez něho by to byla úplná nuda. Znovu se už asi na tento snímek nepodívám. Nic mě k němu netáhne. Doufám, že nebude dvojka. Asi bych to nevydržel a musel bych se podívat, jestli nebude lepší.
dráza
dráza
888 bodů