Hranice smrti

58%

Komentáře a recenze 5

9
Hostel? Texaský masakr motorovou pilou? Vše v jednom. Brutální a nepochopitelné. Strach a napětí. Nervy na pochodu. Další z mála dobrých kvalitních thrillerů. Jen musím vytknout brutálně a opakovaně zbitou ženu, která /dobře zahrála psychicky zlomenou/ se stále staví na nohy.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
8
Zábavnější francouzská odpověď na hloupej americko-česko-slovenskej hostel
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Slátanina texaských masakrů a pchu krve a podobně laděných snímků, tentokrát po francouzsku. Je pravda, že Xavier Gens je celkem zručnej filmař, ta jeho kamera a hra tmy se světlem je ucházející na horor, ale zabíjí to jinými elementy, jako jsou například vražedně dlouhá stopáž na horor, nudnej rozjezd, a velká dávka nechutností a žádný originální nápad. Krve je dost, i fekálií je dost naštěstí prasečích, ta rodinka je vážně povedená, takový uchyláci se nevidí často, francouzské prostředí pro změnu potěší. Zabíjí to jak už jsem říkal ta dlouhá stopáž a hlavní hrdinka, která fakt nepříjemně řve a nakonci se chová jak nějaká vycvičená vojanda, ale francouské horory se v poslední době mohou rovnat těm americkým.
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
8
Přistěhovalci se v ulicích Paříže bouří proti prezidentskému kandidátovi a policie jejich odpor násilně potlačuje, zatímco na zastrčené farmě u hranic s Holandskem se odehrává jedna z desítek variací na texaský masakr. Na první pohled je to celkem ohrané téma, ale dá se tam vysledovat docela zajímavá dramatická linie o tom, jak i starý, zlý a ortodoxní nacista dokáže do své čistokrevné rodiny přijmout arabskou holku, zatímco v Paříži v prezidentských volbách vítězí muž, který se chystá imigranty utáhnout smyčku kolem krku. A všude kolem je samozřejmě spousta nářku, krve, háků, prasečí močůvky a pomatené ideologie jednoho válečného veterána, která na to všechno hází trochu jiné světlo než je v obyčejných slasherech tohoto typu běžné.
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů