Režisér Ti West měl vždy slabost pro ty druhy hororů, které přímo odkazovaly k určitým dílům nebo k žánrovým preferencím minulosti. S podporou nezávislého studia A24, jehož portfolio se skládá zejména z oceňovaných autorských filmů, si dva roky nazpět odškrtl definitivní poctu Texaskému masakru a dalším vyvražďovačkám ve spalujícím jižanském slunci s nadšeně přijímaným hororem X. Na dobový snímek o pornohercích a dvojici chlípných nájemců zapadlého ranče navázal ještě téhož roku dějovým prequelem Pearl, který vyobrazil původ psychopatické vražedkyně v kýčovitých technicolorových kulisách. Očekávaný třetí díl MaXXXine se odehrává po událostech X a dle prvních reakcí ze soukromého promítání se můžeme těšit na oživení giallo hororů s detektivním rámcem.
Články 6
Hraný snímek o panence Barbie je v kinech teprve týden a už zdolal laťku půl miliardy dolarů. Za první víkend vydělal jen v Severní Americe 155 milionů, což jasně značí největší kasovní otvírák pro film od režisérky. Devětatřicetiletá Greta Gerwig překonala dosavadní rekord Patty Jenkins a její Wonder Woman (103 miliony po prvním víkendu) a chce se stát velkou studiovou režisérkou, k čemuž má ty nejlepší předpoklady.
Kultovní hororový režisér Ti West se vrací v té nejlepší formě a v amerických kinech už zní sedmdesátková hudba v jeho retro novince s názvem X. Šestičlenná skupina nadšených filmařů si v ní roku 1979 pronajímá domek na texaské usedlosti, kde chce natočit revoluční pornofilm. Nepočítá ale s tím, že dvojice postarších nájemců nehodlá jen postávat v koutě a s mladými návštěvníky má poněkud zvrhlejší plány.
Renomované studio A24 a hororový specialista, režisér Ti West, pro nás chystají horor, jaký tu dlouho nebyl. Jestli vůbec.
Do našich kin teprve nedávno dorazil vysoce hodnocený netradiční horor Slunovrat, jenž je teprve druhým snímkem scénáristy a režiséra Ariho Astera. Jaké další novodobé kousky oblíbeného žánru z poslední dekády by fandové rozhodně neměli minout?
Ti West nemusí být nejběžnější jméno, ale do paměti se již vrývá. West se dostal do centra pozornosti v roce 2009 s kritikou vychvalovaným Domem ďábla a to samé se mu povedlo letos s filmem The Innkeepers.