Houbičky

49%

Komentáře a recenze 6

5
Poměrně vydařený horůrek. Prostředí zamlžených a nehostinných lesů funguje výborně a atmosféra je místy opravdu tak hustá, že by se dala krájet. Bohužel snímku zoufale schází zručnější režie, která by dodala i nějaký ten nápad a myšlenku navíc, a ne jenom nekonečné honění lesem a hafo vesměs nepovedených lekaček. Houbičky si strašně ubližují naprostou neschopností plynule převyprávět i ten nejjednodušší a nejohranější příběh, a pak také tím strašně chaotickým střihem hororových scén, kdy jsme vždycky podrobeni jen bleskovému sledu několika obrázků a samotnou vraždu nikdy nevidíme. Nebýt toho, mohla to být i jedna z nejpovedenějších teen vyvražďovaček za poslední roky. Takhle jenom klasický průměr těžce dojíždějící na nevyužitý potenciál, jakým ty malé smrduté houby bezpochyby disponují...) No a ten závěrečný šokující zvrat raději nebudu komentovat..
7
Děsivý příběh, který si vykládá mezi sebou partička mladých lidí po zkonzumování houbiček, se stane skutečností až do chvíle kdy přestanou účinkovat. Co je pravda a co halucinace? To zjistí mladá žena po 'vystřízlivění'. Od začátku do konce nenechá tento horor diváka v klidu. Velice napínavý film.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
2
Pokud bych se zhouboval tak by se mi to možná i líbilo...takhle ...skoro nic!
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
4
Banda teenagerů se vydává z Ameriky do Irska jen kvlůli tomu, aby tam zašli do lesa na pár hub a pěkně se z nich zhoubovali, hmm už tohle mi přišlo trapný, ale budiž, máme zde nastíněn děj. Ale to co se odehrává potom je naprosto ubohé, předvídatelné, už po prvním snu hlavní postavy jsem tušil kdo bude pachatel, samozřejmě jsem měl pravdu, ale zase jsem se zděsil, jaký měl pachatel dost chabej motiv k tomu, aby všechny vyvraždil, no hlavně, že tvůrci si udělali radost a natočili tento rádoby originální horor s překvapivým závěrem a rádoby originální pointou, která sice originální je, ale rozhodně ne tady.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
10
Hodnocení některých šašků tady opravdu nechápu. Dávat ***** uplnejm mrdkám a dát odpad luxusnímu propracovanýmu hororu se skvělim koncem? De vidět že tady hodnotěj opravdu uplný hovada! Fakt hodnocení nechápu. Tenhle film by měl mít určitě nejmín 75%.
Bretislav
Bretislav
242 bodů