85%

Komentáře a recenze 16

kery-
kery-
3 671 bodů
8
Společně s Trpaslíkem a Black Books pro mě jednoznačně jeden z nej velko-britských sitkomů. I když je pouze 24 dílů, můžu se na něj koukat furt a minimálně 2x do roka ho celý určitě protočím :) Kromě asi 3-4 dílů seriál považuju za vrchol britského humoru a na nějakou hlášku si vzpomenu každou chvilku. Mezi mé top díly patří návštěva Gay muzikálu, řešení požáru v Mořském světě nebo třeba díl s čističem oken :) Na závěr nutno říct, že seriál stojí za to pouze v originálním dabingu a počeštění stojí za prd (ostatně jako u skoro všeho)...
Pajmen
1 204 bodů
9
Jedno oko nezůstalo suché. Ajťáci mi opět připomněli, který že to národ má humor nejvytříbenější. Ano, jsou to Britové. První série je přímo zabijácká, další už jsou spíše odpočinkové, ale stále to má nápad a živý drive. Pecka.
Llucinka
411 bodů
10
Kdo pracuje jako kancelarska krysa, musi ho tenhle serial pobavit. Je tam kazdodenni rutina a cerny humor. Takze doporucuji.
Bori02
404 bodů
9.5
Příhody Jenn, Roye a Mosse mě baví už mnoho let. I když kvalita v pozdějších sériích trochu klesala, tak bych stejně nejradši chtěl ještě aspoň o jednu sérii víc. Mám hodně rád britský seriály a jejich humor. A tady je doplněn skvělými příběhy a zajímavými postavami. Nemůžu ho teď hodnotit jinak než hodně vysoko.
Planturel
Planturel
208 bodů
10
Pokud jste fanoušky The Big Bang Theory, doporučuji shlédnout tento britcom. Je poznat, na co TBBT navazuje. Další skvělý počin Grahama Linehana. Doporučuji ovšem shlédnout v originálu. Nechápu, že u většiny britcomů (snad jen s čestnou výjimkou Red Dwarf) se dabing nedá poslouchat (to samé platí i pro Black Books). Pro srovnání rovněž doporučuji podívat se na jednu epizodu z americké verze seriálu (2007). Nedá se to srovnat! U některých epizod mě opravdu bolelo břicho od smíchu (např. The Haunting of Bill Crouse).
tKoudy
tKoudy
48 bodů