Komentáře a recenze 22

7
Stathamovská klasika
zdena-tomanova
zdena-tomanova
132 bodů
5
Drsňák Jason Statham se zase vyřádil. Bohužel film nemá ten náboj jako původní verze a i proti jiným Stathamovým filmům je to spíše slabší. Snad další filmy tohoto herce přinesou zase více suchého humoru, který k němu tak nějak patří a bez nějž je to jen nic neříkající film.
honza-prikryl
47 bodů
8
Ben Foster se v Pandorum prokázal jako sympaťák, co dokáže bez problémů utáhnout celý film (i když tam ho ještě jistil Quaid), v 3:10 Vlak do Yumy byl za ultimátního drsňáka a v The Messenger ukázal, že zvládá i složitější postavy a časem by se mohl dočkat i nějaké té filmové ceny, co se seriózního herectví týče. Právě v posledním jmenovaném za ním Jason Statham zaostává a upřímně si myslím, že pro Fostera je účinkování po Stathamově boku ve filmech typu The Mechanic velká škoda. Ze Stathama se už pomalu stává maskot průměrných akčních fláků, a radši by co nejdříve měl začít škemrat o nějakou další roli u Guye Ritchieho, protože "drsný a neomylný a střílející a kopající" Statham se už začíná pomalu zajídat...aby brzo neskončil u direct-to-dvd filmů. The Mechanic je problematický v tom, že nadržuje Stathamově postavě, která nemá čím zaujmout, kdežto Fosterův "zelenáč", který je zajímavější, se celou dobu musí pohybovat v jeho stínu. Je sice hezké, že po dlouhé době zase v nějakém filmu cáká krev a vzduchem létají mozky (ačkoliv digitální...), ale jinak je The Mechanic jen další klišovitou a předvídatelnou žánrovkou, která je pro svou neinvenčnost místy dosti nudná. Solidní řemeslo, nic víc.