Godzilla x Kong: Nové impérium

67%

Komentáře a recenze 30

30 698 bodů
6
Tento film bohužel s Godzillou Minus One nesnese srovnání. Tento hollywoodský film je jasným příkladem, jak úspěšná franchise začíná postupně ničit sama sebe. JE to překombinované.. když už nevím, kam Godzillu posunout, dám jí do cesty King Konga, když hledám další level, přidám tam další a další monstra. Úvod mě ale bavil a nevypadalo to vůbec zle, první polovinu jsem si užil. Druhá polovina už je jen klišéplný digibordel. Navíc se mi moc nelíbila kinetika monster. Když to zprůměruji tak mi i tak vychází slušných 60%.
15 199 bodů
8
„Help, I'm steppin' into the twilight zone…“ Nejde srovnávat, ale užil jsem si to stokrát víc než druhou Dunu. Wingard propůjčuje téhle uřičené kaiju fantasmagorii sebevědomý formální ksicht a mně osobně dělá obrovskou laskavost – vždycky jsem si říkal, že japonskou monstrságu bych hrozně rád nakoukal a strašně moc bych ji chtěl mít rád, ale vizuální provedení je u starších kusů prostě tak katastrofální a směšné, že to nedokážu. A teď jsem dostal hollywoodský dárek s prvotřídními efekty, kde se dějí tak šílené a tak zábavné věci, že moje neskrývaně spokojená tvář v kině mohla být skvělým úlovkem pro skrytou kameru. Je to už skoro úplně odtržené od reálného světa, ale jeho zapojení a interakce s monstry, zasazování mezi ničené pamětihodnosti a technologický futurismus jsou současně kreativnější a svým způsobem i stylovější než kdy dříve. Pomáhá tomu už jen dobře vložené zapojení dokumentární formy, zpravodajství a nakonec i zoomování jak z archivu Monarchu. Tempo je neskutečně šláplé, a přestože postava konspirátora už je trochu pasé, lidské postavy vůbec nepřekáží. Vévodí stejně Kong, jehož etudy nabízí zase jiný zážitkový experiment a jeho polidštění rozprostírá plno nových možností, jež nyní chtě nechtě musím nazvat vzrušujícími. Podzemní říše vypadá jako nový zlatý důl pro těžbu dolarů ze světa tak neurvalého, že v rámci západního mainstreamu nemá dlouhodobě konkurenci. Antigravitační bitka Godzilly a Konga mě naprosto překvapila i vrchovatě uspokojila ty divácké choutky, jež mám hluboko zakódované a je zatraceně složité jim dopřát nějakou euforii. Edwardsova Godzilla mi šmakuje víc, ale tohle je dílo naprosto odpovídající svému kánonu i námětu a já za něj děkuju. „My beacon's been moved under moon and starWhere am I to go, now that I've gone too far?…“
8 701 bodů
0
Asi nejsem dost blbej, abych se u takový dutý slátaniny bavil. A to jsem proklikal jen bitky, protože nehodlám investovat čas do scén s nezajímavými a prázdnými postavami, které divákovi vysvětlují okolnosti příběhu, který beztak nemá co říct a nedává ani smysl.
Přesto je ve mně furt jistý klukovský zájem o akční žánr a zajímá mě, jak moc se užití propriet povedlo či nepovedlo v porovnání s jinými akčňáky a jinými kaiju filmy;
Řekl bych, že kvalitativně je to stejně hrozný jako předchozí díl, Kong vs Godzilla, anebo Godzilla 2, oproti níž se to ale neutápí ve tmě, protože je to barevný jak lentilky. Nepracuje se zde s měřítkem a napětím jako v první (novodobé) Godzille, což je škoda, když už děláte filmy o obřích monstrech. Bitky zde nejsou ani zdaleka tak šťavnaté jako v prvním Kongovi, což byl jediný film, u něhož se v rámci této hollywoodské sérky dokážu bavit.
Pokud si ovšem myslíte, že tyhle filmy zpravidla nemají co říci, tak zkuste nedávnou Godzillu: Minus One nebo Shin Godzillu, která má ale taky hromadu nedostatků.
  • existují i horší filmy
  • je to tupé, hnusné a trvá to 2 hodiny
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 481 bodů
10
Absolutně megalomanský nářez, pro který není žádné plátno dost velké. Nemohl jsem se přestat smát, podobný filmový zážitek jsem měl snad jen u čtvrté části Žraločího tornáda.
mottleone
mottleone
3 628 bodů
7
Absolutní bejkárna, která si narozdíl od prvního dílu slavných titánů, již naplno uvědomuje, čím je!🔥 Film určitě není pro každého - logiku, vykreslené postavy, 100%ní CGI, komplexní scénář - nečekejte; zato ale dostanete kolosální akční jízdu od začátku do konce, destrukci, neonové barvičky a výjevy jako z anime či komiksovejch sešitů (což snímku i přes veškerou absurditu maximálně sedne). Lidské postavy jsou upozaděny asi nejvíc ze všech předchozích filmů, což v tomto případě ničemu nevadí a tempu to vysloveně prospívá.. Pokud jste na Transformers nebo PacificRim upřednostňovali hlavně mlácení obřích potvůrek, je tento film přesně pro Vás! V rámci celkového přínosu kinematografii cca 5,5-6/10; jako uvědomělé béčko pro přerostlé děti ve věku 20-40let, které nechtějí moc přemýšlet, ale hlavně chtějí hltat přepálenou nakombinovanou akci alá "s hračkama na pískovišti" - dobře odvedených 7/10
  • Tempo krásně odsejpá⏳
  • Přepálená akce a výjevy jak z války akčních figurek na pískovišti ⚔️
  • BabyKong🦍
  • Absurdita na maximu; nesedne to každému 🤯
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 701 bodů
5
Velmi hloupucke, tupé a opravdu blbé😂 podívaná to je,ale prostě to neobstojí se srovnáním Godzilly mínus one. dialogy nulové, jde prostě jen o podívanou plnou CGI.u něčeho sem se opravdu smál jak to bylo pitome,a strašně předvídatelné
  • CGI
  • akce
  • scénář
  • herecké výkony
  • námět
JaraSlama
JaraSlama
2 155 bodů
5
Tento film pokračuje v trendu MonsterVerse směrem k víc akci a méně děje, což může některé diváky zklamat. Nicméně, pokud hledáte jednoduchou a zábavnou pohádku s obřími monstry, může se vám líbit. Režisér Adam Wingard se rozhodl jít rovnou na věc, a tak se od začátku točí hlavně kolem obřích bitev mezi Godzillou a Kongem. Výsledné bitky jsou vizuálně impozantní a dobře zpracované, což dodává filmu poutavost. Na druhou stranu, scény s lidskými postavami jsou slabší a někdy příliš vysvětlující, což působí rušivě. Celkově je to však solidní jednoduchá podívaná pro fanoušky akčního žánru, která se nesnaží být nic víc než jednoduchou zábavou.
divad
divad
645 bodů
3
Nová godzila s Kongem je velké zklamání tohoto roku. Věděl jsem co čekat, nekvalitní scénář, urychlený děj a podobně. S těmito aspekty jsem byl ještě před premiérou nějak smířen, ale musím říct že finální produkt je mnohem horší. Film prakticky nedává smysl, nic není pořádně vysvětleno a většinu času jsem se nudil a to i při akčních scénách. Godzila je odsunuta na vedlejší kolej a příliš prostoru nemá. Celkově je film takové dobře vypadající nic a film působí straně prvoplánově.
Razorek
Razorek
339 bodů
8
Tak jdeme na to. V první řadě bych se rád zeptal všech hejtrů co tady tomu dávají nízkou známku co od vizuálního blockbusteru očekávají.Tyhle filmy jsou natočený aby fungovali jako např. horské dráhy.Tam si sednete a užíváte si jízdu, prostě jen to, nic víc.Spadají sem věci právě jako Kong, Godzilla (děkuji moc za toto skvělé kombo), Transformers,nebo jakýkoliv věci od Marvels a podobně .Takže nechápu ten hejt protože to co takové filmy mají obsahovat tento film má a to dokonce i na dost špičkové úrovni.Prostě od těchto filmů se očekává že se tam při nejlepším budou prát obří věci, ničit se obří města a bude to epický tak že z toho máte husinu.Stejně jako u hororů se počítá s tím že se budete bát a u komedií že se budete smát.A dokonce zde máme i přidanou hodnotu ve formě za mě zajímavě se rozjíždějícího se universa,ale ne lidi i tak budou pindat.Kong i Godzilla jsou zde v ultra formě a musím vypíchnout zajímavou referenci(nebo nahoda?)na záporáckýho opičáka s řetězem z páteře kterej je jak Scorpion z Mortal Combat kterej má ochočenou jakousi ledovou Godzillu která je jak Sub-Zero🤣.A ano tu husinu jsem na konci měl prostě tyhle filmy mě baví a proto si je zapínám.Žádný očekávání že tam bude nějaká hluboká filozofie nebo psychologie na to si můžu pustit něco např.od Nolana nebo nějaký nabušený seriálek kde je hromada času na to nějaký postavy či myšlenky pořádně rozvést a nebo ještě líp si přečtu nejakou knihu nebo zapařím hru kde je to vyprávění už krapet zase na úplně jiné úrovni.Velkej big up za ty nabušený CGI efekty které tady vypadají absolutně smooth ne jak u Godzilly z Japonska kde byl nižší rozpočet která je taky gut ,ale efektama se tohle poměřovat Takže kašlete na hloubku a prostě si užijte jízdu 😎
  • CGI na ultimátní úrovni
  • lepší a lepší jen tak dál
M66