Super Mario Bros. ve filmu

73%

Komentáře a recenze 54

30 291 bodů
6
Mario, Luigi, Donkey Kong a další postavičky z her Nintenda, které jsem i já hrával... asi i proto dám alespoň 60%. Animace se mi moc nelíbila, příběh standardní, jaký bych asi očekával. Akce je tu hodně, ale je to prostě hopsací zmatek bez přidané hodnoty.
7
Super Mario Bros. ve filmu v zásadě možná dopadli tím nejlepším možným způsobem. Výsledný film je svižnou záležitostí, která je na úkor faktu, že je videohrám věrná až příliš, jedním svižným videoherním záznamem, který ovšem slušně pracuje se zákonitosti původního světa a zvládá herní mechaniky schopně zasadit do nějakého funkčního celku. O poznání příjemnější výsledek, než bylo snadné se ještě pár dnů nazpátek obávat…. Více zde
9 406 bodů
7
Videoherních adaptací vzniká v posledních letech více a více, navíc s ohledem na aktuální tendence je vidět, že se jich budeme dočkávat čím dál častěji.. K samotné herní značce žádný vztah nemám, nicméně jelikož jde o tak obrovskou fenomén, není možné, aby zůstala bez povšimnutí.. A je teda Super Mario začátkem nové éry videoherních převedení na plátna? No, ani by mě to nepřekvapilo.. Je možné, že patřím mezi těch pár osvícených, kteří měli tu "čest" vidět i hranou podobu adaptace, tedy film z roku 1993, jenž se kromě hrdých ohlédnutí spíše dočkává čím dál většího posměchu. Ale tahle značka nemá jen napravenou reputaci, ale vpouští novou energii všem hrám, na kterých jsme, kdy ujížděli. Je nyní čas, aby se divák nostalgicky vrátil do světa Crashe Bandicoota?.. Ohledně obsazení tvůrci nedělají jedinou chybu a každý jednotlivý hlas je za kreslenou tvářičkou cítit. Přestože nejvíce zůstane v paměti chraplák Jacka Blacka jako Bowsera, tak stejně tak pořád slyším Aničku jako Princeznu Peach.. Kromě samotného úvodu v reálném světě je Mario přesně takový, jaký by být měl. Nechybí spousta odkazů na původní hry a ani na samotný žánr arkádovek. A i ti, kteří nemají svět italského instalatéra tak zajetý, si v něm snadno najdou cestu. Několikrát nechybí hravé převedení samotných herních prvků, které ani jednou nepůsobí zvláštně. Nejsvětlejším bodem filmu jsou pro mě scény s Donkey Kongem. Nejde o kdovíjak funkční příběh, jako spíš o hravé pohlazení fanoušků, kde nechybí ikonické hudební a zvukové doprovody. Vizuálně nádherný film, který na několikrát dosti infantilní scénky povolává minimálně jednu celou generaci. Mario nepřekvapí a dokonale naplní očekávání, jen by někde potřeboval ještě o stupeň přidat. Závan nostalgie je tak ještě příjemnější pokud si ho vychutnáte v originálním znění. /viděno v kině/ 75%
Jamie76
Jamie76
4 313 bodů
7
No řekl bych že to udělali fakt skvěle, spojili všechny možné hry dohromady, dokonce třeba i Mário kart, využili všechny různé postavy a na lásku se našlo místo a tak se z instalatéra, kterému se každý smál, stal zamilovaný hrdina. Jak jsem říkal, zpracovali to skvěle alorat že mě to nějak nechytlo, nevim proč ale nějak jsem se úplně nebavil
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
7
Očakávanie film splnil no nie tak úplne pretože som čakal niečo lepšie. Toto sa dá brať ako nadpriemerná zábava hlavne pre deti ale aj pre celú rodinu. Všade farby, vždy sa tam niečo dialo a bola tam aj celkom dobrá akcia. Hudba je urobená dobre a hlavne nostalgická ale je vidieť že film má na starosti štúdio ktoré vytvorilo tých malých jednookých alebo dvojokých, žltých alebo fialových, otravných či super otravných mimoňov ktorých môžeme vidieť často na trápnych vtipoch na Facebooku. Problém je ten že je to až príliš detské. Ale nie trápne. HODNOTENIE: 7,5/10
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
7
Viděl jsem gay porno filmy, které měli lepší zápletku. Muž se regresní terapií vrací do svého minulého života za druhé světové války, kde bojuje s předsudky a s láskou ke svému nejlepšímu příteli. Na konci se jim podaří neshodit jadernou bombu na Hirošimu a žijí spolu šťastně až do smrti na tropickém ostrově. -The Bombardier (2003). Každopádně i bez zápletky je Mario fajn.
JaraSlama
JaraSlama
2 089 bodů
8
Pokud jste v životě alespoň jednou hráli Maria, doporučuji vám na tento snímek zajít. Stejně jako ve hře, jde o jednoduchý děj, který sází na sympatie postav a objevování tohoto rozlehlého světa. Zvuky jsou úžasné a dabing herců v originále taky nekazil zážitek. Vyčnívá zde ale Jack Black se svým Bowserem, jenž dává postavě neskutečné charisma. Jediné co bych vytknul je odfláknutější konec a nadměrné využívání známé hudby, jelikož samotná značka má ze svého soundtracku co nabídnout a popkulturních klasik nebylo třeba.
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
6
Tak se to Nintendu konečně vyplnilo a v Hollywoodu dostali konečně prostor pro svůj plnohodnotný animák, který se těší nevídanému úspěchu, co se herního žánru týče.. Rozhodně bylo na čase, ale nevím jestli zaslouženě. První akt dupne na plyn opravdu silně, animace je opravdu nádherná, fanouškovské srdíčko tvůrců jde poznat a srší na vás milion easter eggů na každém rohu. Po nějaké chvíli ke mně došlo ale jisté vystřízlivění a možná jsem naivně doufal, že jako dětského fanouška této hry mě udrží daleko déle a možná až do konce. K mému vlastnímu překvapení se jedná o naprosto spotřební záležitost pro děti, která nemá ve výsledku žádný spád, žádný uvědomělejší příběh a všechno zeje tak nějak do infantilního prázdna. Po filmu si tedy už nevybavuji moc scén, které by byly nějak výrazněji zapamatovatelné. (Krom úvodní desetiminutovky) Abych nezůstal negativní, tak film má opravdu líbivý soundtrack, který využívá toho původního z her, upgraduje ho a dokáže s ním pracovat na velkolepé filmové úrovni. Dabing se taky docela povedl, Jack Black byla dle všeho nejlepší volba a píseň Peaches je chytlavá od prvního poslechu. Jen ten Pratt jako Mario je takový, no meeh. Doufám, že výsledek těchto tržeb nakopne filmaře k dalším herním adaptacím, které si to zaslouží možná trochu více a dospěleji.
lukas
lukas
1 523 bodů
7
Pro ty, co mají od hraní na ikonické konzoli omačkané prsty, si tvůrci připravili vděčné easter eggs, roztomilé citace (v obraze i zvuku) a příslib dalšího filmu. Super Maria si ale užijí i ti, kteří mají postavičky jednoduše rádi kvůli tomu, jaké jsou a co dělají. Princezna Peach navíc odhalí svou girl power povahu. Památné scény: Mario a Luigi opravují koupelnu v luxusním bytě, souboj Maria a Donkey Konga, Bowserovo lávové vězení, jeho hra na klavír a zpěv.
ondy9
ondy9
1 487 bodů
8
Se Super Mario Bros. ve filmu, jakožto další filmové adaptaci populární videohry v posledních letech, se přidává moje další "láska, láska, láska, láska, láska" mezi videoherními filmy. Opět úžasná adaptace úžasné hry, která splní vše, co od ní čekáte. Škoda, že se budou bavit spíš nadšenci a fanoušci těchto her jako já, co ten svět znají, naopak ti co svět Maria vůbec neznají, si to neužijí tak moc, protože to můžou považovat za poměrně nevysvětlené vrhání se do akce. Animace je tak překrásná a tak věrná hře, to, že bude patřit do těch nejlepších animací všech dob bylo jasné, už od první upoutávky 🛠 80%