Recenze 26. 4. 2024
Být radši hrdinným objevitelem, nebo zasněným obdivovatelem? Dokumenty AFO nás učí o přístupech k přírodě- 1. Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
- +2
- 2. Šíleně smutná princezna (1968)
- +1
- 3. Fantom Morrisvillu (1966)
- 4. Pytlákova schovanka aneb Šlechetný milionář (1949)
- 5. Noc na Karlštejně (1974)
- +1
- 6. Rok ďábla (2002)
- +3
- 7. Intimní osvětlení (1965)
- +2
- 8. Karel (2020)
- +7
- 9. Trhák (1980)
- 10. Mňága - Happy end (1996)
- 11. Božská Ema (1979)
- 12. Uličnice (1936)
- 13. Pudr a benzin (1931)
- 14. BANGER. (2022)
- +6
- 15. Rusalka (1962)
- 16. Bílá vrána (1938)
- 17. Kopretiny pro zámeckou paní (1981)
- 18. Špalíček (1947)
- 19. Kuře melancholik (1999)
- 20. Revival (2013)
- 21. Rusalka (1977)
- 22. Cesta pustým lesem (1997)
- 23. Pohlaď kočce uši (1985)
- 24. Zločin v šantánu (1968)
- 25. 30 panen a Pythagoras (1973)
- 26. Z mého života (1955)
- 27. Il Boemo (2022)
- +3
- 28. Pražákům, těm je hej! (1991)
- 29. Koncert na konci léta (1979)
- 30. Evžen mezi námi (1980)
- 31. Divotvorný klobouk (1952)
- 32. Hudba z Marsu (1955)
- 33. Fontána pro Zuzanu (1985)
- +1
- 34. Madla zpívá Evropě (1940)
- 35. Štěstí pro dva (1940)
- 36. Ta naše písnička česká (1967)
- 37. Na tý louce zelený (1936)
- 38. Bylo čtvrt a bude půl (1968)
- 39. Veselá bída (1939)
- 40. Sestra (2008)
- 41. Rabaka (1989)
- 42. Mučedníci lásky (1966)
- 43. Discopříběh (1987)
- 44. Okénko do nebe (1940)
- 45. Prodaná nevěsta (1975)
- 46. dont stop (2012)
- 47. Dobře placená procházka (2009)
- 48. Na růžích ustláno (1934)
- 49. Dalibor (1956)
- 50. Jsem děvče s čertem v těle (1933)