Halloween - Prokletí Michaela Myerse (1995)5. 5. 20247Skvělý díl ale našli se tam blbosti . Michaelpříběhherecké výkonychujovyny se tam ale našly
Halloween 5 (1989)5. 5. 20246Michaelovo příbuzná má lepší staminu než Michael. příběhMichaelherecké výkony
Halloween 4: Návrat Michaela Myerse (1988)5. 5. 20247Dal bych tomu klidně 9 z 10 ale telepotujícího Michaele ani nekomentuju. Michaelpříběhherecké výkonyteleportující se Michael
Nová noční můra (1994)5. 5. 20245Moc mě to nebavilo ale nebylo to tak hrozný jako 6 díl. FreddypříběhHerecké výkony
Freddyho smrt - poslední noční můra (1991)5. 5. 20242Poprvé jsem to nedokoukal pak jsem se tedy přemohl a to byla blbost . nicvše
Noční můra v Elm Street 4: Vládce snů (1988)5. 5. 20248Skvělý příběh ale našly se tam blbosti. příběhherecké výkonyněkterý herecké výkony
Pátek třináctého (2009)5. 5. 20243Achjo tohle byla blbost mě bavily všechny staré díly ale tenhle novější ne! nicvše
Freddy versus Jason (2003)5. 5. 20248Skvělé fighty mezi Jasonem a Freddym a ten příběh proste miluji. JasonFreddypříběhherecké výkonynic
Jason X (2001)5. 5. 20249Skvělý film hromadu lidí ho odsuzuje ale mě to bavilo . Jasonpříběhvesmírherecké výkony
Pátek třináctého 9 (1993)5. 5. 20246To že Jason je taková bakterie je dobrý nápad, ale to zpracování je nic moc.. příběhJasonzpracování
Pátek třináctého 8: Jason na Manhattanu (1989)5. 5. 202410Nejlepší díl pátku třináctého! Jasonpříběhcestování Jasonanic
Pátek třináctého 7: Nová krev (1988)5. 5. 20244Tohle bylo love story kde se spawnul Jason aby na to lidi chodily do kina . herecké výkonyJasonpříběhlove story
Pátek třináctého 6: Jason žije (1986)5. 5. 202410prostě jedním slovem skvělé! Tommy JarvisJasonpříběhmax některé postavy se chovaly jak blbci
Pátek třináctého 5: Nový začátek (1985)5. 5. 20249Já tento díl miluji! hromadu lidí tenhle film zklamal ale mě ne! herecké výkonypříběhJasonnic
Pátek třináctého 2 (1981)5. 5. 20249Skvělé pokračování série pátek třináctého!! Jasonpříběhherecké výkonynic
Pátek třináctého (1980)5. 5. 20246Dávám tomu jenom 6 z 10 kvůli tomu že je to klasika. začátek skvělé hororové sérieherecké výkonyobsazení
Medvídek Pú: Krev a med (2023)5. 5. 20242Hrozná blbost proč tam byl jenom Prase a Medvěd?! A ty myšlenkové pochody byly nejhorší co jsem kdy viděl! animace na začátkumaskypříběhherecké výkonykonec
Medvídek Pú: Krev a med 2 (2024)5. 5. 20247Za mě toto byly pořádné jatka!! nestydím se za to že jsem na toto šel do kina konečně nám bylo řečeno jak se stal medvidek pů mutantem ! Dal bych tomu 8 nebo 9 ale byly tam jiné věci co byly nevysvětleny. masky a kostýmypříběhkonec kde nebylo skoro nic vysvětleno.