62%

Komentáře a recenze 18

Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
4
Čakal som že to nebude niečo veľké, niečo čo prekoná tretie pokračovanie a niečo čo sa stane podareným pokračovaním, no nejakú nádej som v tom filme stále videl. Počas pozerania štvrtej Kung Fu Pandy všetka nádej ktorú som pre tento výplod mal, vyprchala a ja som ostal sedieť v mojom kresle sklamaný a mierne smutný z toho čo som práve videl. Každý film tejto kvadralógie v sebe mal potenciál a skrytý význam, čo má toto netuší ani tím ktorý na tomto pracoval. Nie len že je štvorka nevýrazná a nudná ale zdá sa že nie je ani správne dokončená. Od úplného začiatku mi trhala oči nie celkom dobrá animácia ktorá niekedy vyniká, no niekedy zas nie. Úplne zbytočné cameá z ktorého jediné beriem ako celkom dobré je Tai Langovo. Lord Shen, Kai a Zúrivá päťka sa vo filme ukážu doslova len na pár sekúnd a nepovedia ani Ň. Hlavná záporačka nemá žiadny potenciál a je hrozne nevýrazná no jediná postava ktorá držala pokračovanie na nohách aby aspoň vyšliapalo na slabo priemerný rebríček je Zhen. Po už nie je tá stará dobrá vtipná panda ktorú si pamätáme... Jedno z najväčších sklamaní roka. HODNOTENIE: 4/10
JaraSlama
JaraSlama
2 070 bodů
3
Kung Fu Panda 4 se snaží navázat na úspěch předchozích dílů, ale nakonec zůstává za nimi. Po opět musí zachraňovat svět, ale tentokrát už to pro něj není tak zajímavé. Film se drží známých konceptů a příběhů, což vede k pocitu, že už jsme to všechno viděli. Film přidává zpět do hry známé postavy minulých dílů s naprosto nelogickými přesvědčeními a akty. I přesto, že se snaží přidat nové prvky, jako je postava Zhen, není toho moc, co by posunulo příběh kupředu. Celkově působí film vyčpěle a bez energie, což z něj dělá spíše zastaralou podívanou. Možná by bylo lepší zapomenout na pokračování a raději si pustit něco jiného.
ondy9
ondy9
1 464 bodů
7
Po osmi letech tu konečně máme pokračování legendární série. Největší silou čtvrté Pandy je bezpochyby její nápaditost s perfektními nápady, které jen už tak perfektně využité nejsou. (A že tu měli tvůrci fakticky dost solidní materiál k tomu, udělat nejlepší díl. Návrat milovaných záporáků, velká osobnostní zkouška, a počátek nové životní etapy.) Oproti jedničce a dvojce je zde silné nedotažení potenciálu, vtipů, a větší absence emocí či nějakého poučného "navíc". V tom se ale nijak neliší od minulého filmu. V podstatě je takovou trojkou na steroidech. Je možná chaotičtější, zkratkovitější, a příběhovou strukturou slabším dílem, ale velká nápaditost, skvělá akce, úžasná choreografie, a menší srdíčko, ze čtvrtého dílu dělají mnohem lepší film. Ano, souhlasím s tím, že návrat původních záporáků je MEGA nevyužitý, souhlasím s tím, že jsou ve filmu víceméně zbyteční, mě to prostě jen výsledně vůbec nevadí. Stejně tak nová záporačka, která je možná prvoplánová, avšak má nějakou svou příběhovou minulost a její motivace dává smysl. Zhen byla mega sympatická, milá, a to natolik, aby se stala jednou z mích top postav. Oceňuji i pár odkazů na minulé filmy. Kung Fu Panda 4 není vůbec zbytečná ani hrozná, pouze dost nedotažená. Koneckonců, je už tím kontroverzním dílem série, co rozhodně není pro každého. Mě se ale velice líbila, nejen pro svou hravost, a jako celoživotní hardcore fanoušek se nemůžu dočkat toho, co nám (teď už duchovní vůdce) Po přinese dál. 70%
HNTR
HNTR
1 037 bodů
5
Se čtvrtou Kung Fu Pandou mám zásadní problém. Film jsem si užil a zároveň mi v něm něco strašně chybělo. Po je opět zábavnou postavou, která má co nabídnout a v tomto dílu se rozvíjí společně s podpůrnou postavou Zhen. Chemie mezi nimi funguje a hned jak se Zhen objeví na obrazovce, víme kdo bude dalším Dračím bojovníkem. Zábavná je i dvojka Poovích otců pan Ping a Li. Skvěle doplňují druhou úhlavní dvojíci. Film působí nedopečeně, jede na půl plynu a ve finále strašně spěchá. V předchozích dílech je spousta zapamatovatelných soubojů, které tu úplně chybí. Jakmile souboj s někým začne, tak zase rychle končí... Hlavní záporačka Chameleonka nemá zásadní motivaci, na což oproti předchozím dílům nejsem zvyklý. Chameleonka má málo prostoru, na to aby dokázala, že se dokáže vyrovnat kvalitním záporákům předchozích dílů. Na to, že je v dnešní době moderní nějakým způsobem oživovat animace, jako například v nejnovějším Kocourovi v botách, zde nějaký nový nádech chybí, i tak je ale animace lepší než v předchozích dílech, jen ne nějak inovovaná. Film postrádá poselství, nové hlubší postavy a hlavně chybí atmosféra z předchozích dílů.
MartinZ8
MartinZ8
812 bodů
7
Svieže, jednoduché proste Fajn pokračovanie pokračovania, takže bude pokračovanie. Kung-Fu Panda je o pande, takže ak čaká niekdo niečo iné ma smolu.
Tom.kom
580 bodů
5
Čtvrtý Kung fu panda je jeden obří nenaplněný potenciál. Po všech aspektech, díky kterým byly předchozí díly tak skvělé nové pokračování absolutně selhává a já se u toho ani nedokázal bavit. Humor zde takřka nefunguje a u jen jediné scény jsem se dokázal doopravdy zasmát. Z úhlavního záporáka v podobě Chameleonky nejde žádný strach a samotná její schopnost byla až do finále naprosto nevyužitá. Navrátivší záporáci z předešlých dílů jsou zde jen ploché figurky pro nalákání diváků do kin. (Kai s Shenem zde snad nemají ani jednu větu!) Animace byla místy až levná, spousty dějových linek zbytečně uspěchaných a choreografie akčních scén tu šlapala tak z půli co v původní trilogii. Ale nejhorší na tom všem je, že zde není, byť jeden zapamatovatelný moment a z nejnovějšího pokračování se tak stává jen prázdný střípek oproti předchozím dílům.
Critin
Critin
316 bodů
4
Ugh... Ani Zimmer tentokrát nebyl to pravé ořechové.
Ploty09
Ploty09
71 bodů
7
nejslabší díl série.
  • postavy
  • humor
  • (ne) zapojení záporáku z minulích dílu
Dominik Čieník
Dominik Čieník
27 bodů
4
i když si myslím že tento film bude pro rodiny přínosný, a že udělá co má tak pro mě co na této frančize vyrůstal. bych to nenazval jinak než nevyužitý potenciál. tvůrci si zde zahrávají s výbornými myšlenkami které by v pořádku zastali roli tří dílů. ale mám pocit že všechny tyto myšlenky a plány jsou všechny dodělané pouze tak napůl. například vrácení záporáku je tu naprosto podhodnoceno tím že polovina z nich ani nemluví. a druhá polovina absolutně nectí svůj charakter. taktéž vývoj Poa hlavní postavy se zde od 1 dílu ani nezměnil to lze pochopit ale není to jako například vycvičit draka kde jsme viděli jak vyrůstáme společně s postavou. zkrátka žádný vývoj postavy. a absence zuřivé pětky tomu taky moc nepřidává. ale i tak věřím že pokud na tento film vezmete třeba rodinu tak si ho vy i vaše děti určitě užijete.
  • pěkné hrátky s barvami
  • originální nápady nedotažené do konce
  • dabing