Insidious: Červené dveře

54%

Komentáře a recenze 10

6
Z celé série je tento závěrečný díl nejslabší, ale v rámci hororového žánru furt velice dobrý. Patrick Wilson se předvedl jako šikovný režisér a po řemeslné stránce není moc co vytknout. Však také poslední léta koukal přes rameno odborníkům na horory a všechny své znalosti zde zúročil. Občas co se týče lekaček trochu hapruje, ale atmosféru a napětí se mu daří budovat solidně. Na závěr snad jen, že je dobře uložit teď tuto sérii na chvíli k ledu. Nic se nesmí přehánět a i když se film zaplatil a vydělává, tak točit další pokračování jen pro peníze není vůbec dobré a to hlavně pro fanoušky Insidious.
30 208 bodů
6
Za mě nejslabší Insidious. Příběh nás vrací někam na začátek, až ke druhému dílu, ale zatraceně málo děsivý. Až na pár lekaček to se mnou nic moc nedělalo a to většinou u filmů s duchy a démony vysloveně trpím a dívám se na ně notnou dávkou zapření a částečně i masochismu :) Atmosféra je hutná, efekty slušné a napětí se postupně stupňuje, ale na mě je to málo.. Rozhodně to není laciný béčkový horor, ale slabý Insidious - 60%.
JaraSlama
JaraSlama
2 070 bodů
7
Pátý a pravděpodobně i závěrečný díl hororové série Insidious přišel do kin. Film navazuje na události prvního a druhého dílu a dodává hrátky s kamerou, více odvázanosti a skvěle zakončuje ságu. Jedná se zde o sázku na jistotu, z důvodu minimálního upravení zápletky a celkové děje oproti jedničce. Snímku to naštěstí nekazí kvalitu a zachovává kouzlo minulých filmů.
mondak
719 bodů
8
Film mě velice překvapil! Patrick Wilson to natočil lépe, než jsem čekal...shlédnuto v Dolby Atmos a to opravdu stojí za to! Není to dlouhé, ani krátké a vše dává smysl. Ten, kdo nezná sérii Insidious, pak neví, o co jde. Jděte do kina v Dolby Atmos a budete se opravdu bát :)
Branduff
Branduff
240 bodů
6
První a druhý díl je skvost. Dokáže to překvapit a šokovat. S dalším dílem kvalita klesala až jsme se dopracovali k pokusu o rodinné drama s hrozným horrorem. Právě rodinné drama otce a syna je to co zde sráží kvality filmu. Neříkám že to je něco děsného ale v tomhle filmu se to prostě nehodí. Elise je mrtvá, jak tedy pokračovat ? Zvolená varianta mi nepřišla zrovna nejlepší. Jako jednohubka to je lehce naprůměrné, jako pokračování zavedené značky mi to přišlo slabé. Každý díl měl nějaké vyvrcholení které fascinovalo, tady byla fascinace že jsem jo zvládl dokoukat bez touhy neproklikat zcela nudnými pasážemi.
Taxxír
Taxxír
198 bodů