Probuzení

50%

Komentáře a recenze 4

30 291 bodů
5.5
Lidstvo po jakési erupci na slunci ztratí schopnost spánku, najde se ale dítě, které spí a tak se ho snaží rodina ochránit a druzí zase zkoumat.. Kolikrát už toto bylo viděno. Rozhodně se nejedná o nekoukatelnou záležitost, to v žádném případě, ale přeci si někdo nemyslí, že takovýto film bude dnes mít velký úspěch. Zejména, je-li zpracován průměrně.
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Jsem v rozpacích. Po dokoukání si říkám bože to bylo super a zajímavý. Jenže za 10 minut si říkám co že na tom vlastně bylo tak zajímavý, vždyť to byl docela průměr. Takže si fakt nedokážu vybrat a mám z toho docela rozhozený pocity a po konci filmu jsem jenom přemýšlel jaký z toho mám vlastně pocit. Tak trochu smíšený, nejspíš bude potřeba tomu dát ještě jednou šanci a třeba se mi to sesumíruje. Nic méně rozhodně to není film, který by nestál za zmínku.
kery-
kery-
3 671 bodů
8
Takové nachos s příchutí Tichého místa; navíc okořeněné o zajímavý nápad - jak by asi vypadal svět, kdyby "něco" ve vteřině vypnulo veškerou elektroniku světa a navíc by všichni lidé ztratili možnost spát? Zní to dost šíleně. Začátek mě moc nebavil a bylo tam dost klišé, ale někdy po 20 minutách - po odstranění té docela sympatické kopie Petera Bishopa - jsem si uvědomil, že ten film docela i pracuje s napětím. Netrvalo dlouho a zvládl mě přesvědčit i o tom, že některý scény má fakt nápaditý. Kreativní tempo po půlce začne lehce zpomalovat, ale i tak těch 96 minut uteče jako prd a následný konec je pouhopouhá formalita, protože vy víte, že tohle nemůže skončit jinak. Jo a jak jsem se bál, tak ten naprosto dementní trailer, kde se ve 2 minutách ukáže asi tak 85% celého příběhu, mi ve finále ten zážitek kupodivu ani moc nezkazil. Dal bych 3, ale těch 50% mi zase připadá dost málo, tak trochu zvednu průměr.
martinkment
13 bodů
9