73%

Komentáře a recenze 16

p.a.douch
p.a.douch
8 400 bodů
9
Takže Netflix vždycky několik měsíců vypouští na obrazovky neuvěřitelný hovadiny (např.: Africké královny, Red Notice či Rebel Moon) a pak se mi trefí do vkusu (One Piece, Denní směna, Sandman). Tenhle seriál patří do ranku těch tref. Původní animovaný seriál si moc nepamatuju, ale tohle dílko se mi líbilo. Pěkně uběhlo, osudy postav mě zaujaly a doopravdy doufám v další řadu. Takže jo, pro mě více než dostačující seriál a vřele ho doporučuji.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 317 bodů
8
tak avatara,myslím kreslenou předlohu jsem nikdy neviděl.i když jsem věděl o čem má být.a když vyšel Avatar má Netflixu,tak sem si ho nenechal ujít.velmi povedené fantasy,které je pěkně zpracované,a pěkně zpracované, příběh,kamera,vizual to vše musím pochválit.obcas herecké výkony pokulhávali,ale i tak to nemění nic na tom že jsem si seriál užil
Ricmont
Ricmont
821 bodů
8
Na štěstí se Poslední vládce větru neopakoval. Ano bylo tam víc změn než jsem očekával. A některé i dost velké. Ovšem i tak jsem si tuhle verzi užil. Jasně na původní verzi to zcela jistě nemá. Ale to snad nikdo neočekával. Naopak jsem rád že tato verze dopadla tak jak dopadla protože to mohlo být o dost horší. Netflix tu má tak po One Piece další úspěšnou sérii. Obsazení hlavní trojce se povedlo na jedničku stejně tak herci Zuka a strýčka se do svých rolí hodí. A vlastně tak bych mohl pochválit i většinu obsazení. Jenže zde je asi moje největší kritika a to v obsazení Mai, Ty Lee a Azuly. Ani jedna z hereček se do těchto rolí prostě nehodí. Jinak za mě se jedná o adaptaci která rozhodně své předloze ostudu neudělá.
Vojta20087
Vojta20087
537 bodů
10
nejlepší Avatar legenda o aangovi konečně jsme se dočkali této adaptace dlouho jsem čekal na tohle po to neúspěšném film ten byl hrozný a teď máme lepší série od té původní animace je to prostě super jistě ten původní je lepší ale tenhle je nejlepší je to úspěch postavy výborný hudba skvělá příběh skvělý dobrodružství je tom všechno jako v té animaci skvělé seriál mě bavil už hned na začátku až do konce je to pecka tomu se seriálu dávám 9/10 je to paráda Avatar legenda o aangovi stojí za to vidět ten seriál je ten nejlepší seriál z roku 2024 dávám procenta 82 je to bomba.
Ošik
Ošik
312 bodů
6
Na začátku jsem měl se seriálem jen menší problémy, vizuálně to vypadá výborně. Pro mě asi největším problémem je výrazné ochuzení postav a charakterových vad, které jsou skoro všechny úplně ořezané. Aang je od začátku poměrně vážný, Sokka nemá nic proti holkám válečnicím a Katara nemá s předlohou moc společného, jelikož nemůže být ta spolehlivá, když to všichni berou vážně od začátku atd... Ale i přesto jsem si seriál celkem užíval, až na přešlap ohledně pusy Sokky a Suki, což absolutně nechápu. Prostě na ní pak zapomene a vymění ji za holku, kterou zná dva dny. Největší problém jsem měl s posledními dvěma díly. Tam jsem si uvědomil, že tým avatar nemá žádný cíl a vlastně nemají kam spěchat, protože neví, že se blíží kometa. Navíc nechtěl ani trénovat ovládání vody, kvůli kterému tam původně v předloze chtěli jít. Z Katary se během pár týdnů stane mistr a nemusí se nic učit. Tohle jsou změny, které absolutně nechápu. Vím, že mají omezený čas na osm dílů, ale tohle byly hlavní motivy první série a oni to úplně vypustili. Místo toho Aang řeší jestli mít kamarády... Navíc úplně nechápu změnu ohledně toho, že se chtěl Aang obětovat na konci, čímž by zachránil město, ale to by bylo stejně zničeno společně s celým světem díky absenci avatara a svět by skončil pod absolutní nadvládou země ohně...
Jako seriál a adaptace to není úplně špatné, ale kazí to nesmyslné změny.
lipavsky
lipavsky
177 bodů
3
Musím přiznat, že jsem neviděl celý seriál, ale přetrpěl jsem první díl, pak jsem zkusil třetí, jestli se to náhodou později nerozjede, a nerozjelo. Pořád mi přišlo, že sleduji něco pro 10leté kluky, asi jako když si pustím hrané Želvy ninja. A to proti Avatarovi nic nemám, naopak k filmu jsem nikdy nebyl tak kritický jako většina...
Jakub8
Jakub8
30 bodů
6
Serial celkem hezky, efekty vyborne a postavy vetsinou verne predloze. Kdo dosud nevidel a ma problem zkouknout cokoli kresleneho, muze si serial uzit. Nekolik postav, chovani a scen je ale predelanych tak ze ztraci tu dobrou pointu z originalu. A opet jako casty nesvar se tu jako ve vetsine serialu objevuje 'teleportovani' pri cestovani.
Rozhodne lepsi nez filmova adaptace z roku 2010. Ale pokud se vam pribeh Aanga libi, udelejte neco pro sebe a podivejte se na originalni serial od Nickelodon.
sileneckyfanatik
sileneckyfanatik
24 bodů
7
Na Netflix je to povedený seriál. Se srovnáním s původním seriálem, má spoustu nepřesností a postavy jsou téměř ploché a bez vad (Katara je téměř odlišná). Příběh se drží předlohy, ale pár změn v seriálu je. Vizuál byl výborný, Prostředí také. Oproti filmu příjemné překvapení, známka 7/10 je tedy na místě.
  • Animace
  • Prostředí
  • Příběh
  • Ploché postavy
Mathias_Moor
Mathias_Moor
18 bodů
9
tešil som sa na tento seriál a splnil moje očakávania, nesklamala ma ani jedna epizóda , dúfam že si to to zarobí dosť na to aby sme videli aj ďalšie série
Arnike
Arnike
18 bodů
7
Pokud pominu fakt, že se jedná o live action remake (kterých je v dnešní době přehršel), nejedná se o nic špatného. Efekty jsou grandiózní, herci se opravdu snaží. Samozřejmě, jisté zkratkovitosti se nevyhnete, ale pořád to není ultra špatný. S čím mám problém, jsou postavy. Hlavně Sokka s Katarou na mě působí dost nemastně neslanně. V seriálu známe Kataru jako místy horkokrevnou, přesto starající se dívku a Sokku jako šovinistu (ovšem který se napraví) s obrovským smyslem pro humor a jistou dávkou šarmu. V remaku je Katara milá, chytrá... A to je tak vše. Sokka zase vůbec není vtipný, veškeré vtipy vycházejí ze situace nebo jeho sarkasmu. Také mu odebrali značnou část vývoje. Jinak jsem byla příjemně překvapená - dílo se mi rozhodně líbilo víc jak Percy Jackson a Olympané, a to je co říct.
  • digitální efekty
  • dodržování kontinuity
  • herecké výkony