V/H/S/2

66%

Komentáře a recenze 7

28 483 bodů
9
Hororový projekt ve stylu found footage ve druhém kole bláznivé antologie ve své nejtvrdší hnusotě. Tohle skutečně není nic pro slabé povahy. Máme tu soukromého detektiva, který je v jistém smyslu pojítkem všech povídek, kde uvidíme chlapíka s implantátem oka fungující jako kamera, cyklistu s kamerou na helmě, zpravodajce a další. Roztřesená kamera je využita do největší maximálnosti. Ona hrůza a děs se tímto značně zvyšuje o další level a kdo se při takových záběrech nepozvrací hned, tak alespoň sáhne po nějakých antidepresivech. Toto volné pokračování je i vzácným úkazem v tom, že je dvojka lepší než jednička. Má to nápad, styl a onen hnus v té nejlepší dokonalosti. Nejedná se o nic jiného než ryzí žánrovou bláznivinu která hororově pobaví, ale na kterou se nedoporučuje dívat pozdě v noci a o samotě. Pak cestou na toaletu vystraší i obyčejný pavouk či zakňourání kočky někde venku.
22 298 bodů
8
Prakticky zopakování jedničky. Což jsem čekal, že mi bude docela vadit, ale nakonec vůbec ne - užil jsem si to stejně. Především mi hodně vyhovuje dělení na kratší povídky, díky čemuž se tahle VHSka nestíhá okoukat.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
8
Druhý V/H/S úspešne obhájil svoju existenciu. Vo všetkom je väčší, lepší, absurdnejší, skrátka, vyspelejšie dvojča svojho priemerného súrodenca. Tým, že sa jedná o poviedkový formát kvalita neustále skáče hore-dole. I keď sa už nejaké poviedky nepodarili, vždy ich forma vytiahla hore. Pre mňa sa absolútnymi favoritmi stali Safe Haven svojou neustálou akciou a Slumber Party Alien Abduction svojim zaujímavým umiestneným kamery (i keď koniec trocha zamrzel). A Ride in the Park svojou odľahčenou atmosférou, taktiež celkom potešil. Osobne, by som, ale viac uvítal zbavenia sa úvodnej zápletky o nájdení daných pások. Je nemastná-neslaná, príbeh to aj tak vedie, len priamočiaro za jedným cieľom a vlastne to ani nie je zaujímavé na pozeranie. Podobne ako jeho predchodca sa jedná o značne rozporuplné dielo. Presne ako každá antológia. Ak sa vám, ale minulý diel pozdával, druhý chod vás istotne nesklame. Za mňa osobne úplná spokojnosť.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Stejný problém jako u jedničky, první povídka úžasná! Dokonce bych řekl 6ti hvězdičková, ale ten zbytek jde do průměru. Musí se ale přiznat, že jsou ty povídky záživnější a hlavně líp natočené. Implantát v oku je úžasnej způsob jak natočit film. Udělal bych víc filmů na tenhle způsob. No nic je to lepší než jednička, ale ještě bych udělal trojku, aby se příběhy ještě víc propracovali. 70%
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
6
Kamery. Všude jsou kamery. Autoři se celou dobu snaží striktně dodržovat objektivní nadhled, a tedy žádná z kamer, kterými jsou jednotlivé povídky i celý rámec točeny, nepatří filmařům, ale postavám. Filmy tedy vznikají přímo ve filmu. Někdy je to ale až moc samoúčelné a začíná to trochu nudit, když každá druhá nová postava, která se v povídkách objeví, přichází na scénu s další kamerou, a tedy s dalším pohledem na věc. Nicméně není to zlé. Samotný princip vznikání filmu uvnitř filmu je zábavný a zajímavý, pořád si říkáte "komu z postav patří tento záběr?", ale pak už je toho tolik, že se začnete bát, že V/H/S bude mít dalších pět dílů jako Saw a v přemíře kamer a "kameramanů" se prostě ztratíte.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 316 bodů
9
A máme tu pokračovani další příběhy nahrané na kazetě..příběh je vlastně samy jako u prvního dílu,někdo najde kazety a cuci na ně.ovsem oproti prvnímu dílu,je tu méně příběhů,ale za to jsou daleko lépe zpracovaný,každý je opravdu dobrý,ale poslední s mimozemšťany na mě udělal dojem
karlik4801
1 942 bodů
7.5
Nu, když pominu jak nehorázně už mě chvílemi srala ta debilní kamera, je V/H/S dvojka paráda. Hlavně oceňuji ty nápady, kteří mnozí zatracují. Z každé kazety bych i viděl samostatný film, samozřejmě s normální kamerou. V celém filmu to vše jede hrozně rychle. Není to jako v Paranormal activity, že celý film koukáte na bazén. Tady se stále něco děje a dokáže to vyvolat i menší hororovou atmosféru. Nejlepší část byla určitě s Otcem, konečně nějaké ztvárnění ďábla, nebo co to vlastně bylo? Mimozemšťany. Konečně se o tohle všechno někdo pokusil.