Hvězdná pěchota: Invaze

61%

Komentáře a recenze 3

28 483 bodů
7
Starship Troopers: InvasionČtvrtý filmový příběh o bojích s brouky je ryze CGI animovaný a s ohledem na žánr nelze neporovnat nejen z předchůdcema, ale co se týče animace i s prvním snímkem apelující na reálné pohyby a se smyslem pro sebemenší detail a tím je ´Final Fantasy: Esence života.´ Příběh je slušný a dá se říci, že i daleko lepší, než u druhého či třetího snímku. Hodně se blíží spíše k původnímu, tedy zcela tomu prvnímu, takže v podstatě jakoby právě na něj navazoval. Napětí, akce, hlášky, vše tu je a spolu s plynulým dějem se jedná o skvělou podívanou, kterou však bohužel shazuje hodně prkenná animace. Grafika stojí za výbornou, i když něco k dotažení, aby to bylo srovnatelné se zmíněným ´Final fantasy: Esence života´, přeci jen ještě kousíček chybí. I tak se jedná o skvělou práci. Ta animace ale opravdu zamrzí. Co se týče dějství, mnohé zůstalo otevřené, takže lze předpokládat, že si tvůrci nechali otevřená vrátka pro případné pokračování. A nebyl bych proti. Takže když to shrnu. Příběh uspokojující, atmosféra opět temná, animace tristní, grafika výborná. Lze tedy očekávat vcelku slibnou podívanou. CHCETE VĚDĚT VÍC?
Ombak_Penari
2 764 bodů
8
Opravdu velmi dobré, samozřejmě především po akční stránce. Rozhodně o třídu lepší než hraná dvojka a trojka. Byla znát velká inspirace Vetřelci, což je paradoxní vzhledem k tomu, že Vetřelci zas byli částečně inspirováni knižní Hvězdnou pěchotou. Kéž by tohle dílko nakoplo zájem také o hrané pokračování či restart celé série, určitě by zasloužila vylovit z bahna podprůměru.
Boldrick
310 bodů
8
Tak nám vykradli jedničku, teda jen co se boje týká. Nic jiného tu není, natož nějaká satira, ale udělali to pěkně. Výzbroj je víc jako v knížce a je to docela masakr, teda pořád se tam střílí. A co chtít víc.