Boy Kills World

67%

Články 6

Akční nářez na steroidech. Film Boy Kills World budete buď milovat, nebo nenávidět
Recenze24. 4. 2024

Během dubna se vrhá do kin už druhý akční snímek, co se řídí mottem, že pomsta chutná nejlépe hodně krvavá. Po Opičím muži, jenž zabalil příběh o pomstě do indických kulis a hinduistických motivů, přichází na řadu novinka Boy Kills World, jež by svým přístupem snad ani nemohla být odlišnější. Tady vás totiž čeká správně přímočará zábava utržená ze řetězu, která se v žádném ohledu nebere vážně. Jen je šílená tak moc, že se jí možná mnozí velmi brzy přejí.

Želvy Ninja pro dospělé? Nepřístupná hraná verze je konečně ve výrobě
Filmy13. 4. 2024

Také vám na hrdinských želvách s barevnými páskami přes oči, jež vylézají z kanálů na povel krysího mistra a adoptivního otce, vždy přišlo cosi… ne zcela dětského? Původní seriál z 80. let je samozřejmě ikonický a vyrůstala na něm většina tehdejších dětí. Komiksové pozadí má ale hlubší kořeny sahající až k mládeži neurčeným odnožím včetně příběhu Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin. Na tento dystopický článek série s vysokým počtem zabitých postav v Hollywoodu našroubují celovečerní hranou adaptaci, již si bere na starost spoluscenárista nadcházejícího akčňáku Boy Kills World Tyler Burton Smith.

Brutálnější než John Wick? Akčňák Boy Kills World ukazuje v novém traileru krvavá jatka
Filmy3. 4. 2024

Zítra vtrhne do českých kin jeden z nejočekávanějších akčních filmů roku, Opičí muž (Monkey Man). Jen o pár týdnů později ovšem dorazí žánrovka, která slibuje ještě přepálenější a brutálnější akční hody. Novinka Boy Kills World stihla příznivce bitek a přestřelek zaujmout už svými předchozími ukázkami, v novém necenzurovaném traileru nám ale tvůrci ukazují, že se rozhodně nehodlají držet zpátky.

Prokletá Vrána je zpátky. Temná komiksovka servíruje české kulisy a krvavé lázně
Filmy14. 3. 2024

Existuje asi málo kultovnějších komiksových filmů, než jakým je původní Vrána (The Crow) od Alexe Proyase. Výjimečnému žánrovému filmu k jeho mysteriózní auře bohužel dopomohl i tragický skon Brandona Leeho, jenž zemřel při nehodě v průběhu natáčení. I bez ohledu na tuto tragédii se ale jednalo o počin, na jehož kvality se těžko navazuje. Jak si ve srovnání s legendou bude stát nový remake? To nám může napovědět nový trailer, který rozhodně nešetří brutalitou a akčními sekvencemi.

Nová Vrána na prvních fotkách. Herecký talent navazuje na tragicky zabitého předchůdce
Filmy29. 2. 2024

Málokterý film obestírá podobně těžký závoj mysteria a tragiky jako komiksovou Vránu (The Crow), která roku 1994 předložila Brandonu Lee jednosměrný tiket mezi hollywoodskou smetánku. Osmadvacetiletý syn Bruce Lee při natáčení kultovního filmu bohužel zemřel, a přestože následně vznikla podřadná série složená z nepovedených sequelů, až po třiceti letech přichází plnokrevný ambiciózní restart. Nová Vrána od režiséra Ruperta Sanderse (Sněhurka a lovec) má mít premiéru v kinech už letos v červnu a herecké šlépěje zbarvené zbytečnou krví vyplňuje talentovaný Bill Skarsgård (To, John Wick: Kapitola 4). První zveřejněné fotografie a režisérova slova slibují hodně temnou romanci.

Akční nářez roku? Konkurence Johna Wicka bere dech v našlapaném traileru
Filmy26. 2. 2024

Když vás v antiutopické společnosti připraví o rodinu a nechají bojovat o život v bizarní show proti obří reklamní zelenině, pomsta musí proběhnout v pořádně osobitém duchu. Ve filmové novince Boy Kills World, která nám v kinech rozpumpuje adrenalin od 26. dubna, se Bill Skarsgård mění z obyčejného chlapce na šlachovitého a němého vykonavatele drsné spravedlnosti. Snímek od producenta Sama Raimiho (Lesní duch) disponuje skvělým obsazením včetně Famke Janssen (Zlaté oko), Jessicy Rothe (Všechno nejhorší) a Sharlta Copleyho (District 9) a v první upoutávce obohacuje akční žánr o zábavně stylizovaný koncept.