Big Hit

66%

Komentáře a recenze 4

28 483 bodů
9
Svižná akční komedie v hongkongském stylu, který spoluprodukoval i samotný král akčního filmu John Woo. A dokonce i Wesley Snipes, ale to jen na okraj. Film má ve všech ohledech grády. Pevný jednoduchý scénář držící se svého, akční scény vytvářející doslova ´krvavý balet´ alá akční styl hongkong, humorná komika se místy přesouvající až ke grotesce, avšak stále si držící vkus a zábavnost. Neexistuje jediná nudná vteřina. Stále se něco děje a to i přes nezbytně nutné romantické scény držící se přísně na uzdě. Každý se ve svých rolích vyřádil a že je to bavilo je neustále znát. A ruku na srdce, lze někde vidět mladého nájemného zabijáka, jak se přes všechny peripetie hemžící se kolem něho snaží vrátit do videopůjčovny videokazetu s filmem ´King Kong žije´? Jestli se mu to povede ukáže závěr filmu. A nejen to. Takže se, suma sumárum, jedná o americký nezvykle rychlý popkornový akční film v hongkongském stylu, který fanoušky akčních filmů nemůže zklamat.
22 296 bodů
6
Mark Wahlberg není vhodný kandidát na komediální role - tady se mi to opět potvrdilo. Krom toho je ale ten film přeplněný až moc velkými klišé a tolik humoru, kterému bych se zasmál, tu také není. Příjemná oddechovka, toť zhruba vše.
p.a.douch
p.a.douch
8 392 bodů
8
Pohoda a zábava. Mám rád akční komedie a tahle se povedla. Wahlberg v pohodě - vůbec celá parta zabijáků mi sedla. Ženský postavy taky dobrý (škoda že China Chow se už v ničem pořádnym neukázala). Smekám klobouk před Eliotem Gouldem - ten mě fakt bavil. Wong natočil dobrej film. Většinou režiséry kárám za přílišnou délku, ale tenhle film bych klidně snesl delší.
Cettlovka
5 032 bodů
6.5