Tango a Cash

75%

Komentáře a recenze 11

7.5
Už jen vidět v jednom filmu Stalloneho a Russella je pecka. Zbytek je už tak nějak "navíc". Jenže tady to "navíc" znamená parádní akční komedii plnou vzájemného kočkování a hlášek. Tohle je prostě trefa do černého,která za všechny ty léta nepřišla ani o kousek ze své kvality.
29 978 bodů
7.5
Tango a Cash je skvělý akční film a klasika, která je už v duchu akčních devadesátých let.. přepálené, ale ultra akční lehce kýčovité filmy, které baví a stačí je sledovat "na půl mozku". Sylvester Stallone a Kurt Russell spolu navíc fungují skvěle. Film má co nabídnout i dnes, i když jistě s velkou dávkou nostalgie.
28 443 bodů
10
Konec 80. let přinesl akční komedii, kde se setkali dva přední hráči své doby. Sylvester Stallone a Kurt Russell se tu výborně doplňují, chrlí hlášky jak z kulometu a co se týče akce, předvádějí přesně to, co se od nich očekává. Sly překvapil komediálním talentem, což se mu bohužel už později zopakovat nepodařilo, byť nejednou snaha byla. Nezapomenutelná je scéna hned na začátku filmu, kdy si dělá legraci ze své vlastní slavné postavy Ramba. Snímek je zábavný, svěží a kupodivu ani nijak moc nestárne. Vše je vyvážené. Akce má svoji dynamiku, humor je trefný a dobře načasovaný. Jedná se o snímek patřící mezi nejlepší, co Sly v minulém století vyprodukoval.
7
Přiznaná super ptákovina výborného ruského filmaře Andreje Končalovského je naprost o neskutečným guilty pleasure s nečekanou dvojicí Sylvester Stallone a Kurt Russel, kteří trousí jednu suchou hlášku za druhou. Film má špičkového padoucha v podání hereckého veterána Jacka Palance a krásnou Teri Hatcher jako Stallonovu sestru Kiki. Typický únikový film, který pobaví.
bayern
13 716 bodů
8
Zlatá osmdesátá léta a akční pecky s klasiky své doby Stallonem a Russellem,kteří se hledali,až se našli.Film šlape od začátku do konce,má tempo sice u těchto snímků divák převážně ví jak to celé dopadne,ale není na škodu si počkat který padouch bude mít tu smůlu a dostane se do spárů této sehrané dvojky.Prostě akčňák z prostředí věznice jak má být.
8
Schylovalo se tehdy k velkému průšvihu. Akčňák Tango a Cash se Sylvesterem Stallonem a Kurtem Russelem v hlavních rolích byl produkční katastrofou, kdy nejdříve Sylvester Stallone nejdříve vyhodil kameramana Barryho Sonenfelda (stal se z něj režisér trilogie Muži v černém), producent Jon Peters poté po 3 měsících natáčení vyhodil režírujícího Andreje Končalovskijho. Scénář se za pochodu pořád přepisoval a šance, že vznikne nová akční klasika tehdy byla velmi nepravděpodobná. Jen zázrakem se nakonec z Tango a Cash vyklubala solidní podívaná. Tango a Cash možná nepatří mezi nejzásadnější akční buddy komedie, rozhodně ovšem patří mezi ty nejzábavnější. Jde o nahláškovanou záležitost se zábavnou akcí, skvělým castingem Stallonea a Russella v hlavních rolích Tanga a Casha a také Teri Hatcher do role Tangovy sestry, Jacka Palance do role hlavního záporáka Peretta i Briona Jamese do role záporákova nohsleda Requina. Tango a Cash je navíc v rámci žánru akčních buddy komedií dost výrazný kousek, který 80. léta uzavřel v pořádně brutálním módu. Do dnešního dne se více než Končalovskijmu či jeho nástupcům Albertu Magnoliovi a Peteru McDonaldovi úspěch Tanga a Casha připisuje spíše střihači Stuartu Bairdovi, který je z dnešního pohledu též vnímán jako zachránce dalších filmů, kteří si neprošli zrovna dvakrát ideální produkcí. Střih v tomhle případě opravdu zachránil mnoho, Tango a Cash totiž nepůsobí jako film pořízený v problémové produkci, ale solidní akční film, který v pravidlech vlastního žánru funguje solidně. I přesto, že je v lehkých momentech poznat, že šlo možná spousta věcí na ve střižně na podlahu (některé vývoje v ději jsou odvyprávěny skrze novinové články). A Soundtrack Harolda Faltermeyera sázející na elektronickou hudbu poté ten film skvěle doprovází. Končalovskijmu jeho vize temnějšího filmu přinesla vyhazov a vznikla tak skutečně nahláškovaná akční komedie, kde na temnou atmosféru není čas. V rámci ´´ blbých akčních filmů ´´ Tango a Cash naprosto splňuje všechny požadavky a pak už sejde na tom, zda to divákovi bude stačit. Akční stránka je ovšem skutečně divoká a chemie Stallonea a Russella zase neskutečně sympatická. Jde o zábavný film, který je obsahem i řemeslným zpracováním v podstatě jednoduchý. Přepisoval se scénář, překračoval se rozpočet, tyhle problémové produkce většinou končí katastrofálně. Tango a Cash takhle neskončili a dodnes je jejich dobrodružství skutečně zábavné. Kdovíjak zásadní akční film možná Tango a Cash nejsou, mezi nejzábavnější ovšem určitě patří. A dodnes zamrzí, že si Sly a Russell v těchto rolích nedali opáčko......
6.5
Lepší dvojku už nemohli zvolit. Jejich popichování nemá obdoby a vykouzlí úsměv na rtu. Film samotný taky není k zahození a upoutá pozornost. Rád se na toto kouknu znovu a rád.
9 035 bodů
7.5
Určitě by to chtělo trochu lepší návaznost, protože občas se scény náhodně kupí a sem tam je něco uspěchané. To naštěstí nahrazuje skvělá chemie mezi hlavními herci, zběsilé tempo a výborné akční scény, kterých je požehnané množství. Jako příjemná oddechová podívaná to funguje nad míru dobře, ale při důkladnějším rozboru nedostatky mohou vyjít na povrch a leckdo může být zklamaný. Já naštěstí ne. :)
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Klasika 80-tých let s docela solidním scénářem, skvělou hudbou a především obsazením ústřední dvojice v podání Stalloneho a Russella, kteří chrlí hlášku za hláškou a k tomu všemu solidní akce. P.S. Škoda jen toho zbabraného českého dabingu, který kazí celkový dojem.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů