Noc s nabroušenou břitvou

64%

Komentáře a recenze 11

6.5
Slasher na francouzský způsob. Toto je přesně ten typ hororů,které mám tak rád. Žádní duchové,démoni,nebo monstra. Jen dvě dívky a jeden psychopat. Hlavní pointu příběhu se Ajovi podařilo schovat a do samotného "rozuzlení" jsem neměl potuchy odkud vítr vane. Za to dávám velké plus. Napínavé,brutální,krvavé a reálné.
8
Hodně ostrá horská jízda od Alexandra Aja nás čeká v tomto napínavém hororu natočeném v Rumunsku. Hlavním kladem je skutečně dobrá režie a mimořádný herecký výkon Cécile de France v hlavní roli. Kromě dnes již tradičního mixu hororových rekvizit jakými jsou břitva, nůž, sekera nebo kotoučová pila dojde i na poněkud překombinovanou pointu, která vyústí v sympatický závěrečný obraz. Jestliže máte rádi buranské vyvražďovačky pak je tento film vaším šálkem tomatového džusu.
6
Slasher jako vyšitý, s hustou atmosférou, řádně krvavými mordy a pro Aju typickým ztvárněním utrpení hlavní postavy, která si projde skutečně psychickým i fyzickým peklem. Jenže k čemu všechna ta zručnost a obratnost ze strany režiséra, když příběhově je snímek naprosto plochý a neoriginální a disponuje tak debilní pointou, že tím sice zalepí pár škrábanců a modřin, ale současně si vpálí kulku do hlavy a veškerá uvěřitelnost se rozplyne jako konvalinková vůně v posilovně. A brutalita je někdy tak samoúčelná a přehnaná, až je to k smíchu. Mít to na starost jiný režisér než Aja, asi by z toho byl absolutní propadák, takhle je to ale vzhledem k hrozivému scénáři skoro až nadprůměrná záležitost.
6
Film s dobrou atmosférou. Dějově je ideálně spleten.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
6
Pointu jsem větřil už v úvodu, ale vzhledem k tomu, jak byl příběh podáván, jsem usoudil, že je nesmysl, aby byla má teorie správná. Ale ejhle, já jsem se trefil a tím si to Aja dokonale pohnojil. Rozhodně mu nedokážu upřít schopnou režii (první půle je, co se týče stupňování napětí, excelentní) a rozhodně by mě moc zajímalo, jak dokázal některé scény natočit (to snad pomalu ani nejde bez reálných obětí:). Neskutečně krutá řezničina, plná upřímného strachu, která má bohužel tak lajdácky vystavěnou pointu, že mám chuť dát dvě hvězdičky. Ale chvílemi jsem napětím nedýchal, takže za tři...
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
10
Svěží moderni horor - vyvražďovačka v režii Alexe Aji se spoustou krve, násilných scén a překvapivou pointou na konci.Co víc si přát. Spokojenost!!
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6.5
Kdyby si ten konec filmu nezačal hrát jakože na zamotaný artfilm s myšlenkou, tak by to byla celkem dost napínavá vyvražďovačka. Ale i tak se Frantíci vytáhli s brutální, krvavou řežbou, kterou bohužel potopil pro mě nesmyslný závěr.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Co to kurva bylo?? xDD Fakt dobrej francuskej horor ale ten konec? To mělo bejt jako co? Takhle pokazit celej film! Když jsem na film koukal tak jsem chtěl dát i **** ale s tim koncem to je na hoodně slabý *** a to jsem ještě hodně hodnej. Skvělej brutální horor se zkurvenym koncem.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
6
Skvělá atmosféra a rychlé tempo. Jinak nic. 60%
kery-
kery-
3 671 bodů
8
I přes tisíckrát opakované téma tomu dokázal rejža dodat styl a atmosféru, kterou bohužel shazuje špatný scénář. Tolik hovadin do očí bijících jsem ve filmu snad ještě neviděl..Takové to trapné hraní do karet je cítit z každé minuty - Musí zastavit na benzínce, jinak by film nemohl pokračovat, kterého vraha by navíc napadlo s baštou v kufru zastavit na benzínce a ještě si špinit ruce prodavačem? A pak ještě trapně prohlížet hajzlíky, i když ví, že tam nikdo není? A nakonec ještě z pistole pod pultem vyndat náboje(btw. nebylo by lehčí vzít s sebou celou zbraň?), kdyby ho náááhodou někdo, kdo by byl třeba schovaný na hajzlech a on ho přehlédl, chtěl sledovat?? V honičce se vymlátí v lese, les velký jak rejžova prdel a ona převrátí auto pár metrů od nějaký botanický zahrady..wtf? A přesně takovýhle věci ten film neskutečně shazují, je to všechno moc vidět....................................................A pak přijde konec a ten vás fakt dostane..Otázka je jestli ty věci z celého filmu jsou vymyšlené a nebo jsou to ty chyby..nevim, ale filmu dávám 4*, protože má něco do sebe..