Schůzka naslepo

62%

Komentáře a recenze 8

7.5
Schůzka na slepo je VÝBORNÁ opakuji VÝBORNÁ komedie ,která je k její smůle docela přehlížená. Sám jsem se o tomto filmu dozvěděl až nedávno. Hlavní role se zde z hostila Kim Basinger a v té době ještě docela "neznámý" Bruce Willis. Začátek je docela vláčnější, ale s první sklenkou se roztáčí kolotoč šílených situací u kterých si říkáte kdo je vlastně největší šílenec. Jsem fanda Bruce a tak není divu, že mne právě jeho postava nejvíce bavila. Měl jsem pocit že s každou další minutou je film bláznivější a bláznivější. Od scény u soudu se film neskutečně rozjede a servíruje jednu vtipnější scénu než druhou. Jde vidět, že Blake Edwards je v komediálním žánru jako doma a v určitých momentech (hlavně v závěru) dává vzpomenout na svou známější sérii - Růžový panter.
28 440 bodů
9
Komediální snímek ještě z doby, kdy Bruce Willis nebyl nijak v podvědomí filmových fanoušků. Zahrál si smolařského úředníka, který se seznámí s pohlednou dámou mající jednu jedinou vadu. Nesmí se napít, jinak poté řádí jak utržená ze řetězu a to doslova. Námět vybízí k ztřeštěné zábavě, ale není tomu tak. Příležitostí bylo více než dost, tvůrci to však patřičně dokázali udržet pevně na uzdě a tak kupodivu z příběhu vynikla také romance a smělost. To nebývá zvykem a tak vznikl v jistém smyslu jedineční počin s hereckým koncertem Kim Basinger, která se tu opravdu vyřádila. Dalo by se říci že snímek nijak nestárne a dokáže oslovit i dnes.
8
Další komediální klasika. Rande naslepo s téměř dokonalou holkou (jen jednu skleničku šampaňského) a parádním psychopatem v podání Johna Larroquetteho. Kim Basinger byla fakt kus. 7.5/10
8
Komediální klasika, která se v televizi hraje méně, než by si zasloužila a přitom v sousedním Německu tento film hrají pořád. V Americe to byl beznadějný propadák, ovšem přesně z těch důvodů, proč se ten film líbí u nás i v Reichu. Hlavní hrdinka je totiž alkoholička a hlavní hrdina je úředník a trochu debil a navíc ho hraje Bruce Willis. Jinak režíroval Blake Edwards, jeden z nejlepších režisérů komedií a tvůrce Růžových panterů, Večírku a Snídaně u Tiffanyho.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
styl humoru komedii od blake edwardsa mi v podstate nesedel uz ani u ruzovych panterov, ale tam sa mohol opriet o genialneho sellersa ktory to svojimi schopnostami vzdy dokazal vytiahnut. tu mu vtedy v podstate neznamy herci prilis nepomahali a pre mna je to teda celkom neznesitelna vec iba s obcasnymi zableskami vazne vtipneho humoru.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
3
"Je hezká, ale dávej bacha! Když se opije je..." Romantická komedie o chlastu aneb jak se chovají ožralý. "Není taková jak jsem čekal." - "A jaká měla bejt?" - "Slepá." - "Je hezká a vtipná." - "Jestli si ho ale vezme, nemá všech pět pohromadě!" Willis v trochu netradičně roli ušlápnuté úřednická a Kim Basinger jako ta alkoholička. Je to dost přehnané místy až trapné. - 30%.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů