(J)elita ze střídačky

59%

Komentáře a recenze 6

5.5
Jakožto fanda produkční společnosti Happy Madison jsem si tento snímek velmi dobře užil. Objevují se tu snad všichni Sandlerovi přátelé a výsledkem je prostě další crazy komedie,která vás buď pobaví,nebo odpudí. Pro mne tedy platí první případ. Schneidera jsem si oblíbil už v roli Deuce Bigalowa a i proto jsem se na tento film celkem těšil. Rob zas tak moc hlavních rolí nemá. Film mne nijak nezklamal a 80 minut uteklo jako voda. Né všechny vtipy fungují tak jak by měli,ale po shlédnutí u mne převládala pozitivní nálada a to se počítá.
28 483 bodů
6
Trojice mládenců se snaží vynahradit ztracené příležitosti v dětství tím, že vytvoří baseballový tým a bude soutěžit proti standardním skupinám baseballu. Film, který je hodně těžké správně uchopit. Jedná se o příběh o nesplněných snech ve snaze jejich naplnění, kde je místo i o lidství a dojetí, avšak za použití mimo běžných komediálních vlastností i motivů běžných pro sitcom, které jsou však místy dosti přes čáru. Zkrátka a dobře hraničí až s nechutností a trapností. Děj je pevný jak skála a jde svým zamýšleným směrem, ale v oné komediálnosti se až moc tlačí na pilu a zbytečně. Výsledný dojem to tak bohužel spíše kazí. O zábavu postaráno tedy je, jen záleží, kde je divákova hranice smyslu pro humor.
2
Trapné, trapné a ještě jednou trapné.
4
Je to přesně taková ztřeštěná komedie, která dokonale odpovídá dosavadní Schneiderově kariéře a jaké jsem se obával. Na jednu stranu se jí nedá upřít docela příjemná a pohodová atmosféra a několik momentů, u kterých jsem se musel chtě nechtě hlasitě zasmát. Hlavně postava Jona Lovitze a jeho image zarputilého fanouška Star Wars jsou vynikajícím zpestřením. Ale bohužel záplavu poměrně vydařených a zábavných baseballových sekvencí narušuje až moc trapných a nechutných vtípků, které již klasicky zdobí většinu Duganových filmů. Potenciál nulový, konečný výsledek těsně pod průměrem.
karlik4801
1 942 bodů
6.5
Z pár scén jsem se skoro pochcal smíchy. :D Tyhle filmy se točí pro lidi co se smějí každé hovadině. Nějaké scény byly i dost slabé, třeba prskání s tím malým dementem. Ale drtivá většina scén se mi zamlouvala. Není to žádné mistrovské dílo, jen tak někdy na večer u telky je to fajn.
Kick077
Kick077
596 bodů
5.5
Taková běžná ptákovina, která se snaží dokázat, že i ti, od kterých by nikdo nic moc nečekal dokážou něco velkýho. Sice hustota povedenejch vtipů nedosahuje moc vysokýho čísla, ale nadruhou stranu ani těch supernudnejch chvilek moc nebylo. Celý to docela rychle uběhlo no a po skončení akorát dát nějakou tu hvězdičku na čsfd a plynule přejít v jinou činnost. Na odreagování dobrý.