64%

Komentáře a recenze 6

22 312 bodů
8
Tyhle sympatické blbosti mám docela rád. Je to nenáročné, vypadá to děsně chytře, má to atmosféru, umí to zaujmout. Dobrý horor na odreagování 70 %.
6
Nosný nápad z Timecrimes, obohacený o sexy hlavní hrdinku a neméně sexy atmosféru na opuštěné obrovské lodi, to je opravdu výtečná kombinace...Asi si ale budu muset dát ještě pár shlédnutí, protože si nejsem jistý, jestli jsem to všechno pobral správně. Hlavně ten konec (sakra nečekaný!!!), kdy mi sice spousta věcí do sebe zapadla, ale na druhou stranu jich pořád ještě pár přebývá...6/10
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
10
Hříčka s časem...njn..mě tohle prostě baví!
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Solidní mystery thriller, říznutý prvky hororu a sci-fi, jehož slabinami je nedořešený a předvídatelný scénář a samozřejmě špatní herci. Doladit tyto nedostatky, tak by se tento snímek zařadil mezi ty zapamatovatelné, avšak tak jen vyšumí do ztracena, coz je škoda, protože předpoklady k tomu, aby se stal zapamatovatelným by tu byly.
Pas
Pas
6 225 bodů
1
Třetí filmový počin režiséra Christophera Smitha s názvem "Triangle" je však neuvěřitelný paskvil, nad kterým ještě teď kroutím hlavou. Nechal jsem se zlákat poměrně solidním hodnocením (66 %) a za odměnu jsem viděl stupiditu opravdu velkého kalibru. Podobně zmatené filmy, nad kterými člověk marně hledá alespoň malou špetku nějaké pointy už mě začínají hodně iritovat. Je mi celkem jedno jestli hlavní postava trpěla schizofrenií či jinou psychickou poruchou ale já to vážně studovat nemíním. Po nějaké čtvrthodince, když se znenadání přihnala bouře a parta se dostane v mžiku na obrovskou plující loď, jsem čekal svěží vyvražďovačku na úrovni, i když zabiják by toho na práci moc neměl (6 kousků). Na lodi se ale vše zvrtlo a opakovalo, opakovalo až to naštěstí skončilo.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů