Atlas

60%

Komentáře a recenze 13

30 475 bodů
7
Atlas dostal od diváků a kritiků hodně naloženo, ale zase tak špatné sci-fi to není. První polovina je podařená a i když scénář není extra originální, není to úplná kopírka a fádní záležitost. Triky jsou slušné a není to žádný digibordel. Závěr už je plý klišé a nepovažuji ho za povedený. Mile mě překvapila Jennifer Lopez, kterou nepovažuji za dobrou herečku a za mě hrála hlavně v béčkových až céčkových škvárech. Ale tady jí role sedla a hrál na její poměry opravdu výborně. Solidní sci-fi béčko.
avenis
avenis
9 040 bodů
6
Videohrama to začalo a umělou inteligencí to končí. A to doslova... Proč americké filmy tak často nadužívají příjmení Shepherd = pastýř?... Jo, je to béčko, už po dvaceti minutách to bylo zjevné. Bitva "oblekobotů" v mezihvězdném prostoru je fakt srandovní. Pak je Atlaska uvržena do exoskeletu jménem Smith a díky okolnostem zjišťuje, že chtě nechtě bude muset spojit své duševno s jeho programem... JLo si udělala film, aby měla kde hrát.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 452 bodů
5
tady chtě nechtě musím použít slova která sem četl o tomhle filmu. Film o AI co napsala AI.a musím říct že to přesně sedí,je to bezduchá zábava, předvídatelná, místy i strašně pitomá,ale zabaví.urcite vizual byl moc pěkný, příběh byl klišé, celý film sem si říkal že koukám na Vetřelce z 86.bylo tam vše stejný.napriklad Jediná ženská co ví,co je čeká,parta "mariňáků" kteří z toho mají srandu a jsou namachrovany až na půdu,ve vetřelcich aspoň umírali postupně až zbyla jen ripley, která pak sama(s androidem) porazila xenomorphni královnu.tady radši hned pochcipala celá jednotka až na jednoho který se,podrzte se,se objevoval aby hlavní hrdinka mohla napraskat hlavnímu zaporakovi.a teď podobností a druhým filmem o vetřelcich je tu o dost víc.i ta JLo kterou fakt nemusím odvedla slušný výkon, jasně nestane se z ní opravdu silná ženská postava tak jako z ripley,ale dalo se na ní i na tu její obří zadel dívat.jinak Béčko, který aspoň ví že je béčko a a nic si nehraje
Pasadenka
Pasadenka
1 032 bodů
7
Atlas mi připomněla knížku Den nula. I zde se vzbouří robotičtí kamarádi. Emocionálně i příběhově je však Den nula mnohem dál. Příběh o Atlas je béčkové povídání o tom, že roboti, tedy A.I. (jak mě už ta zkratka otravuje) se vzepřou svému primárnímu programování a nečekaně se rozhodnou vyhladit lidstvo, jako škodnou. Kdeže jsme to jen viděly/četly? 😂

A tak hlavní hrdinka díky své osudovosti a kompetentnosti vyrazí společně s mariňáky na lov hlavního robo démona, kterého je nutné zajmout. Scéna transportu a brífinku mě přenesla do druhého dílu Vetřelce a úvodní půlhodina mě vůbec nebavila.

Pak ale, podobně, jako hlavní hrdince, se i mě povedlo vzít tento snímek na hůl a emocionálně se napojit a skamarádit s druhou generací pomocných robůtků. A co dál? No nic. Akční béčko, které okatě parazituje na tématu umělé inteligence, ale zcela bez nápadu, nebo invence. JL a její herectví stačí, a na televizní produkci je to dobré.

Jednoduchá zábava, na kterou po půl roce zapomenete, že jste ji viděli. 😇
Marcos22
Marcos22
1 000 bodů
5
Futuristické akční sci-fi béčko o hledání důvěry v druhé, ve které se snaží umělá inteligence vyhladit po technologické stránce vyspělé lidstvo. Proti však stojí vysoce inteligentní, avšak emocionálně labilní agentka Shepherdová, kterou ztvárňuje Jennifer Lopez. Právě její nesympaticky působící postava společně s přílišným využíváním „digitálního bordelu“ snímek nejvíce sráží. Atlas je svými častými hloubavými rozpravami mezi hlavními charaktery velmi podobný nedávno vydanému Kosmonautovi z Čech, avšak v porovnání s ním je Atlas podstatně akčnější. Pokud je to tedy element, který jste u filmu Johana Rencka postrádali, pak vám mohu Atlas doporučit, v opačném případě očekávejte velmi průměrnou podívanou s nepříliš atraktivní Jennifer.
  • Hlavní téma filmu: Hledání důvěry u druhých
  • Výkon Jennifer Lopez
  • Příliš CGI
DavidHajek
363 bodů
4
Uz me ty Netflixove rychlokvasky, kde vezmete random scenar, hodite tam nejakou Ackovou hvezdu, ktera se vam buhvi proc upsala, pouzijete levne CGI, do ostatnich roli hodite levne herce, jeden cernoch, jeden gay, a jeden asiat, zamichate to jako Hruska kuzicky ve vyvaru a mate Netflix film, dosti pripomina produkci Asylum. Tam si akorat vlastne na nic vic, nez odpad nehraji a tim je to sympatictejsi, nez tyhle pseudo-Ackove filmy, hlavne at je obsah a muzeme zdrazit predplatne. Na tohle jit to kina, vzteky se udusim popkornem.
M66
M66
231 bodů
6
Nic moc!
28.5.2024
Carol Wildlife
Carol Wildlife
141 bodů
4
Moc jsem tomu chtel dat šanci. Titanfall žeru a toto je blizko (a daleko:) ).
Ale JLo a jeji trepajici bradicka tragedie, scenar - nedava smysl, zaporak - nejhorsi herecky výron ever...
Necekal jsem nic, ale toto me rozcilovalo vic jak ty eposy od Zacka...
WhiteCoyotteCZE
WhiteCoyotteCZE
31 bodů
9
Hodně mi poslední dobou vadí hodnocení na čsfd. Mám pocit, že ti lidi tam žijí v nějaké kostce. Silně podhodnocuji filmy a to jen z rozežranosti. S pár lidma jsme se rozhozhodli, že uz na čsfd nebudem brát zřetel. Atlas je podle mě výborné scifi. Dokonce i JLo mi tam sedla. myšlenka dobrá, a vubec nebudu řešit, že to šlo víc rozvést. Já se u filmu bavil. Je dobré se proste uvolnit a sledovat, s čím si nekdo dal práci.
Neo1tex
Neo1tex
28 bodů
4
Trvalo přesně 48 minut, než jsem té krávy začal mít fakt plný zuby. A to jsme nebyli ani v půlce filmu. Proč Netflix točí filmy, který od začátku vrší jednu debilitu na druhou? Supermoderní robot, ve kterém, aby se hýbal, musíte náročně šlapat? Super nehostinná planeta plná stromů a evidentně i čipů pro výrobu děkuju dronů a robotů? Věci (fakt úplně všechno!), které vydávají totálně nesmyslné zvuky, a to i ve vesmíru? Co bude příště? Bída je to.... jenom bída.