LOVEní

50%

Komentáře a recenze 21

1.5
S českými komediemi je to těžké. Všechny totiž vsází na podobný humor, ale jen málo která ho dokáže dobře pojmout a prodat. LOVEní je přesně ten případ, který si s tím nedokázal poradit. Většinu rádoby vtipných scén, tak působí akorát trapně. Karel Janák možná kdysi zabodoval teenagerskými komediemi, ale to už je dávno pryč a tímto filmem dokázal, že zapadl do průměru české scény.
30 511 bodů
5.5
Ale jo.. bez následku na svém psychickém zdraví jsem film dokoukal. Ester Geislerová mě překvapila a prakticky film udělala. Její výkon hodnotím velmi kladně i když scénář je tuctový, scény někdy přehrané, tak se toho zhostila s klidem a pohodou a působí na mě daleko přirozeněji, než její starší sestra.
28 549 bodů
8
Romantických komedií, s klasickou romantickou šablonou známé především z Hollywoodu, je v oblasti českého filmu naprostý nedostatek. Režisér Karel Janák si toho zřejmě všiml a tak hbitě rozčeřil žánrové vody. Napsal si scénář, jako lokaci vybral Pardubice a pustil se do práce. Už ty Pardubice je ohromné plus, neboť se konečně použilo jiné město, než věčná Praha. Námětově ale nepřišel Janák s ničím neznámým. Do jednoho příběhu vtěsnal vše, co už tu nesčíslněkrát bylo. Ale světe div, funguje to. Jedna neobvyklá situace se odehraje už na začátku. Příběh začíná svatbou, z které jeden z páru od oltáře uteče. Opět nevěsta? Ale kdepak. Tentokrát ženich. A to je právě motiv následujících událostí, které prozrazuje název snímku. Dalším plusem je absolutní absence ´prcičovských´ sexuálních narážek a vtípků, bez kterých si čeští filmaři snad žádný film už neumí ani představit. Diváckému překvapení z vývoje děje tedy stojí v cestě ne zrovna malá předvídavost. Na české poměry i tak dobrý. Ester Geislerová ve své první hlavní roli překvapuje. Charakteristiku své postavy pojala tak, že se dá s ní soucítit a přát jí jen to nejlepší. Ohledně romantického zaměření se v žádném případě nejedná o lecjakou rozjuchanou komedii. Naopak. Povznášející pocit po celou stopáž ze všeho vyvěrá, takže úsměvné situace z daných scén prostě jen vyniknou. Ano, v humoru se v žádném případě netlačí na pilu, jak je jinak také v české filmové tvorbě často zvykem. Suma sumárum, nemáme tu nic jiného, než plně romantický příběh odehrávající se v českých reáliích o mladé ženě zoufale hledající toho pravého partnera. Celkový koncept Karlovi Janákovy vyšel na celé čáře. Ať si tedy kdo chce co chce říká, atmosféricky se prozatím jedná o nejlepší český romantický film na hollywoodský způsob, jaký tu kdy vznikl.
0
Snesu hodně, ale tohle byla fakt síla. Není co chválit. Nesympatická buchta, divní chlapi, Žilková omg.. no a pak klasické klišé všech romedy, tlustá kamarádka, která je samozřejmě vždy nad věcí. Janák v té snaze o další kinohit nakoukal Trošku moc špatných zámořských komedií.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
4
Čekal jsem větší peklo, nakonec se to dá přetrpět, ale mám trochu problém s Jakubem Prachařem, poslední dobou je úplně všude a nemyslím si, že je nějak extra dobrý herec.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 450 bodů
2
"Táhni do Hradce" nejlepší vtip filmu odehrávajícího se v Pardubicích. To asi hovoří za vše.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
8.5
Na odreagování skvělá komedie. Jinak průměr. Ale jedna z těch povedenějších českých komedií.
fido68
fido68
1 453 bodů
8
Česká komedie LOVENÍ je celkem fajn. Když zamilované Elišce uteče ženich od oltáře, tak je zdrcená a v tu chvíli na pomoc přispěchá skvělá kamarádka, která ji založí profil na seznamce. Elišce to není noc po chuti , ale bere to pevně do svých rukou a začne randit naslepo.
Lady Di
Lady Di
369 bodů
2
Dobrá... Nádech... a výdech... Takže, osobně mám radši americké nebo jiné zahraniční filmy a tohle je přesně ten důvod proč. Opravdu to bylo skoro o ničem a jen kvůli své povaze jsem to dokoukala do konce. Jen málokdy se vzepřu sama sobě a řeknu si ne, tohle opravdu ne! Tady jsem to teda dokoukala a byla jsem strašně zklamaná. Hrůza. Prostě nedoporučuji. Rozhodně jedna z těch naprosto největších kravin, které jsem kdy viděla. Rozhodně Vám nedoporučuji se na to dívat, leda byste chtěli někoho mučit - stačí mu to pustit. Naprosto
  • vše
Mvrek
Mvrek