Luther: Pád z nebes

64%

Komentáře a recenze 13

30 511 bodů
6
Nadprůměrný detektivní thriller s výborným Idrisem Elbou. Naléhavé ztvárnění, ale také spousta klišé a nesmyslných akčních scén. Naléhavost a děsivé pojetí se line celým filmem a je to prostě monotónní, navíc 2 hodiny v jednom duchu může být pro diváka až moc.
5
Luther: Pád z nebes obsahuje slušný základ, na kterém by se dala vystavět plnokrevná 6. série původního seriálu. Jenže výsledek je plochý, v jistých momentech až absurdní, kdy tomu nepomůže ani nadále bravurní Idris Elba a svou roli užívající si Andy Serkis. Vedle celovečerního Luthera dosahují 4. a 5. série téměř kvalit prvních třech sérií, tenhle celovečerní doplněk si svou existenci zvládá obhájit jakž takž. Zrovna od Johna Luthera prostě člověk čeká tak nějak víc, chvílemi to vyloženě působí, že celovečerní Luther nemá s tím seriálovým téměř nic společného.... Více zde
8 695 bodů
0
Seriál jsem neviděl. Film je ale zbytečnou a schématickou televizní srajdou. Nevěrohodné a nezajímavé. Nezajímavej protagonista loví nezajímavého záporáka. Přitom mám ale za to, že seriálový Luther hloubku má.
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Vůbec jsem nevěděl, že něco takového existuje a hned jsem si to oblíbil. Opravdu zajímavý film. Dobré obsazení a herecké výkony. Super příběh, hodně to hraje na emoce a na svět ovlivněný online světem, který poukazuje, že na každého se dá něco najít. V některých případech docela drsný, ale do celkového filmu to zapadá. Hodně povedené a pro mě napínavé.
pitonec
pitonec
229 bodů