Půlnoční vlak

60%

Komentáře a recenze 13

28 543 bodů
9
Brutální krvavý horor vyvolávající strach jezdit metrem s osamoceným podivným spolucestujícím. Zpočátku je atmosféra jak u krvavé kriminálky, avšak čím blíže je konec, tím více se děj vyhrocuje. Dějství se tváří značně jednoduše, ale má myšlenku. Temná atmosféra vyznívá dobře, stejně jako vyrobené speciální efekty. Spousta krve a gore CGI opravdu děsí, ale jinak to bohužel nějak postrádá patřičné napětí. O nudu však rozhodně nejde a tak si hororový fanda může přijít na své. A jak už to většinou bývá, ani zde se výtvor neobešel od určitých vizuálních chyb. Kdo si jich nevšimne, lépe pro něj.
8
Až na ten podivný závěr velká spokojenost. Hlavně atmosféra kdykoli byl poblíž Vinnie Jones byla parádní... 7/10
15 199 bodů
4.5
Nechutné! Někdy mi opravdu zůstává rozum stát nad tím, jaké role jsou schopni přijmout tak kvalitní a oblíbení herci. Pravda, Bradley Cooper se tu teprve nadechoval ke vstupu do první herecké ligy a Vinnie Jones má od přírody tak mírumilovný projev, že role psychopatického a mlčenlivého řezníka je pro něj jako stvořená, ale mají tihle dva zapotřebí vrážet kudly do bezvládně visících mrtvých těl a válet se ve vyhřezlých vnitřnostech? Půlnoční vlak je odpudivá podívaná, zpočátku možná pěkně atmosférická a příběhově zajímavá, ale postupně vše zastíní oblak laciných klišé, odporně digitálních a přehnaně krvavých mordů a nezávazných jatek v poslední čtvrthodince, které navíc ústí v jednu z nejvíce debilních, křečovitých a šokujících point, jakou jsem si vzhledem k průběhu vůbec mohl představit. Brutalita mi nevadí, ale to sci-fi si mohli tvůrci skutečně odpustit (byť se jím všechno krásně vysvětlilo)..
9
Celý film super až na ten konec. Příběh o psychopatovi který vraždí lidi je výborný až do doby kdy se objeví masožravé nestvůry. Poté kazí dojem z celého filmu. Tak špatně skombinovat "sci-fi" s nechutným psychopatickým řáděním opravdu zklame. Na druhou stranu jde v tomto filmu o dokonalé detailnější záběry. Přes všechno je to super film.
headhunter
headhunter
10 287 bodů
7.5
Tak sem se s odtupem kouk a fakt to je hodně dobrá rezničina. Hodně dobrá ponurá atmosféra, přitom se toho zas až tolik neděje, ale je to prostě šedo-černé a člověka mrazí, co bude (i když ne po zadech), lekačky tady nejsou, ale to KLADIVO (a samozřejmě Vinnie Jones), to je ono. Bradley potěšil*
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Nadějně vypadající horor s naprosto skvělou a nevídanou kamerou, režisér Kitamura to má zvládnuté dobře a je velkej talent. Překvapivě na horor slušně hrající herci, hodně zajímavá hudba. Co mě ovšem zklamalo byl konec a samotná závěrečná pointa. Čekal jsem něco jiného, zdá se mi jako by tvůrcům došly nápady a pointu si vycucali z prstu. Škoda, mohlo to být i více hvězd, protože ta kamera je opravdu skvělá až originální a navíc to má všechny prvky hororu, jako hodně krve, násilí, vražd atd., škoda jen té pro mě zpackané a divné pointy.
Pas
Pas
6 225 bodů
0
Vlak co nestaví, nemá průvodčí a je nechutný Fotografie a čím brutálnější, tím lepší. Palice a hák, jak jinak zabíjí řezník? Ve filmu je však spousta náhod, nejdřív focení té první mrtvé dívky, pak setkání z vrahem u výstupu z metra a v neposlední řadě vyfocený prsten. Jo, život je jako bonboniéra. Jedinej člověk, který si zasloužil smrt byl ten praštěný černoch....a už taky víme proč vlak nezastavuje v zastávkách. Musím chytit vlak tak zatím...jo a kdo ty vlaky pak čistí od té spousty krve?
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
6
Hodně stručně bych to napsal asi takhle. Humusárna s odfláknutym závěrem a místy nasrávajícím průběhem. Pak bych mohl ještě doplnit, že český dabing je příšerný. Na druhou stranu na těch 62% (27.2.2012) to tak nějak odpovídá. Jones byl ale perfektní vrahoun, to se musí nechat. 59%
FilipusMuff
FilipusMuff
4 015 bodů
6.5
Doufal sem, že se film na žádný nadpřirozeno nenarazí., bohužel no.. Podle mě se tim tenhle snímek uplně uzemnil..- škoda..
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Stylová kladivová řežba, která rozhodně nenudí. Vinnie Jones s tvrďáckou bravůrou odpaluje svým kladivem hlavy nic nevědoucích cestujících jako golfový míček na tyčce. Pro žánrové zasvěcence určitě top snímek. Ještě s oblíbencem Bradleym Cooperem dostává ode mne tento film další plusové body. Nejvíc se mi líbila ta atmosféra celého snímku a taky brutalita a chladnost Vinnieho Jonese, dokonale se na tuto roli hodil. 60%.