Far Cry

36%

Komentáře a recenze 11

28 549 bodů
Docela mě překvapuje, že Uwe Boll netočí pod záštitou studia Asylum. U nich by se se svou tvorbou velice uplatnil. Far Cry je známá videohra a další v řadě filmového zpracování tohoto velice kontroverzního režiséra. Když se na celou věc podíváme, jasně se nám ukáže motiv 'Univerzálního vojáka'. Til Schweiger v hlavní roli se viditelně plácá v epizodkách celého děje, jakoby scénárista nevěděl, co si z postavou počít. Mnohé dějové zápletky jsou volné až jednoduché tak, že postrádají veškerou logiku. Je tu i snaha o humor k odlehčení, ale spíše to vyvolává úsměv nad svou trapností. Byť se jedná o kinofilm, celý počin vyznívá značně televizně. Malý rozpočet je znát nejen na pyrotechnice akčních scén, ale i na digitálních tricích. Snaha o zábavný popkornový akční snímek prostě nevyšel, bohužel.
4
Kontaktní souboje jsou někdy dost nepřehledné, dialogy na facku a humorná složka vůbec nefunguje..ale přesto to je zábavné. Tím svým nechtěným způsobem, díky kterému Far Cry nejde úplně odstřelit. Navíc Schweiger je fakt sympaťák a tohle béčko drží pohromadě hlavně díky němu.
6
Hru jsem hrál. Bavila mě. V tomto filmu byly ti ''univerzální vojáci'' až moc přehnaní. V bojových záběrech, které sice byli perfektní, za to ale díky hrozně roztřepané kameře dosti nepřehledné a dost jsem se v nich ztrácel. Akce vcelku ucházející. Výš se tento film ale nevytáhne.
  • akce
  • předloha
  • kamera
M3lios
M3lios
9 141 bodů
8
Veľa ľudí má svoje vlastné guilty plasure. Toto je moje. Ten film nieje dokonalý a je silne béčkový (a hlavne nemá nič spoločné s hrou) ale mne sa páčil a dosť som sa nasmial. Uwe je skrátka génius, pretože veľa ľudí vám dokáže natočiť dobrý film, ale koľko ľudí vám natočí zlý, zábavný film, ktorý je lepší ako samotná hra (podľa mňa) ? A ak nie, povedzme si na rovinu, že aká strašná hra taký strašný film. Sory nostalgikovia, ale tá hra nebola zvlášť dobrá aby dostala niečo lepšie než prúser.
Matli
Matli
8 300 bodů
4
Na plánovaně nízkorozpočtovej film to nebylo zase tak špatný. Herecký výkony byly teda strašný, občas jsem si připadal jako když koukám na německý porno. I ten scénář by mohl být o dost lepší. Pár akčních scén celkem dobře natočených tam byo, ale to je vše. 27%
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Řekl bych, že Uwe Boll se lepší. Opět tu máme adaptaci jedné z nejlepších her co PC spatřilo, tedy spoň dle mého mínění protože jsem Far Cry měl tu možnost si zahrát a troufám si říct, že je to jedna z mých nejoblíbenějších PC her, kterou jsem kdy hrál. Film se docela snaží držet herní předlohy a docela se mu to i v některých ohledech i daří. Dějově je to podobné jako u hry, děj i u hry mi totiž přišel klišoidní: vojenskej areál na odlehlém ostrově, kde dělají experimenty na vojácich, aby byli silnější atd., samozřejmě se jím to vymkne z rukou a je úplně jasné kam to směrovalo a jak to nakonec dopadlo, ale hra měla výhodu v tom, že byla tak skvěle hratelná a především oplývala nadčasovou a geniální grafickou stránkou. Film vypadá docela stejně, ALE je zde pár velkých nedostatků. Hra byla výborná v tom, že zmutovaní vojáci nevypadali jako lidé, ale prostě to byli mutanti, obrovští, neviditelní atd., ve filmu je představují plešatí, maskulutarní, vybělení komparzisté, takže to vidím jako první chybu, škoda, přece jen jsem se těšil na nějaké mutanty. Je zde mnoho dalších nedostatků a odchylek a záporů rozdílných od hry, ale i pár kladů, jako Til Schweiger v roli Jack Carver, kterej je velice podobný tomu Jackovi ze hry, škoda jen že svou hawaiskou košili sundal tak brzo, ale především si myslím, že na němce je tento herec talentovaný a sice ikdyž je to němec jak poleno jak vzhledem tak tím příšerným přízvukem, tak se na něj dobře kouká, má charisma a navíc zde skvěle hláškuje. Další klad je nonstop akce, je vidět, že je to Boll, už jen tím přehršlem zpomalovaček, které jsou někdy použité tak nevhodně až to bije do očí, a také samozřejmě je akce občas nepřehledná, ale je jí mnoho a je skvělá, ikdyž ji chybí gradace a nějakej zapamatovatelnej moment. Suma sumárum jde o Uweho prozatím nejkoukatelnější film a jsem ochoten mu dát 3* hvězdy, ikdyž mi to trhá žíly.
Pas
Pas
6 225 bodů
0.5
Další stupidní Bollovina volovina spíchnutá horkou jehlou jen na efekt. Scénarista by měl za odměnu strávit několik hodin uvnitř postav které zorganizoval bez ladu a skladu a režisér by měl vrátit honorář a dělat vrátného na pískovišti.
Krupe
Krupe
2 301 bodů
4
Něco tak slaboduchého a jednoduchého jsem už dlouho neviděl. Od první minuty jsem si mohl jen ukroutit hlavu. Od Uwe bolla taky nelze nic jiného asi čekat...
jvempire
jvempire
1 208 bodů
3.5
Hra Far Cry patří mezi populární a osobně ji považuji za velmi povedenou na svou dobu. Příběh ale nebyl nic moc. To bohužel platí i pro film. Jde o velice nepovedený snímek na kterém se velice těžko hledá něco pozitivního. Bohužel i na Uwa Bolla jde o podprůměr.
Jan Hans
Jan Hans
1 159 bodů
3
Tento snímek bych zařadil do kategorie C. Plusy jsem žádné nezaznamenal, co se týče mínusů, tak určitě herecké výkony na nižší úrovni. Ale ani humor se příliš nepovedl. Krásná herečka to také nezachránila, její výkon u konce, kdy její strýc a ,,zachránce,, bojují o své životy a ona jen tak bez emocí na ně čučí jako by nic, tomu nasadil korunu.