38%

Komentáře a recenze 9

avenis
avenis
8 500 bodů
6
Už první díl napověděl, že zachmuřené domácí Slapy budou vyměněny za žánrové obrázky sluncem prozářeného chorvatského letoviska. Sem, do městečka Sutivan přijíždí Zach, aby pomáhal a chránil, ale taky zjistil něco bližšího o smrti své Alice, která ho chodí strašit do snů. Zacha doprovází mlaďoch Eda, synovec Oty Vopěnky a pokouší se prolomit své smolné období. Místo toho zkazí, na co sáhne.
První tři díly se jen zlehka věnují drobným lapáliím, jako jsou ztracené osoby, vysoká rychlost, nepozornost, prevence požáru, drobné krádeže. Zbytek je vyplněn vatou zbytečných scén, které jsou jen důvodem, aby se natočily požadované minuty materiálu. V každém díle najdeme jako perlu v lastuře několik vět, které nám opatrně trousí střípky záhady zvané Alicina smrt. Tak nějak tuším, že Alice nezemřela.
Čtvrtý díl konečně řeší první smrt - potapěčky, ale i ta je velmi snadno vyřešena. Pátý díl je naprosto a zoufale rozvláčný a líný. Kromě jedné trapné otravy a výplňové krádeže batohu se unaveně řeší vrácení zlatého penisu. A všichni se chovají jako idioti. Proč Eda najednou nemá mobil? Proč Sandra nevolá na policii? Proč je Eda po pár minutách v kruhu chcíplý jako po týdnu bez jídla a vody? No, zatneme zuby a díváme se dál...
Vata, vata a zase vata. Pobili se dva konkurenti, hledá se utopený zlatý penis a ztratil se kluk. Sandra je nafučená, Eda dělá své trpitelské výrazy a Milica rodí.
Konečně se dozvídáme pravdu o smrti Alice (tak přece...).
Bylo to blbé, neskutečně natahované, špatně zrežírované. Herci nejspíš dostali volnou ruku a tak každý hrál, jak chtěl. Není nikdo, kdo by měl mé sympatie, ale nejvíc mi vadil tragéd Eda. Takový týpek je k uzoufání.
Jonák
Jonák
1 713 bodů
5
Koncept, který jsem ještě nikde jinde neviděl - "něco jako" detektivka, leč v Chorvatsku kdy jsou na případy zavolány čeští policisté. Herecké obsazení spíše slabší, scénář - děj nic moc (velmi stereotypní případy, nijak neoriginální). Moc mě to neoslovilo.
Veronika Rada
Veronika Rada
927 bodů
7
Pod hladinou se mi líbí o malinko víc. Ale i tohle je zajímavé. Neokoukaní herci, krásné prostředí, téma mohlo být vic edukativni, ale za mě dobré Jan Sandra Nováková mi tam chyběla, i když chápu že bylo třeba příběh posunout.
Blueknight
376 bodů
1
Jako všichni ostatní, jsem se na to začal koukat kvůli krásnému prostředí, a i trailery byly celkem dobrý. Ale toto krásné prostředí vám zkazí to že je to takové tragické, a Matěj Hádek a jeho charisma vám to celé zkazí. A Adam Ernest ten pořád tak blbě čumí.U 1. Tří dílů jsem několikrát zvažoval že se na to přestanu koukat, protože takovou nudu jsem dlouho neviděl. Pak ale přišel 4 díl kterej mě donutil se na to koukat, protože ten byla fakt skvělý. Ale pak přišlo velké zklamání. V 5. Dílu byla asi nejtrapnější, zápletka na světě, a pak si tam hráli na rychle a zběsile? Nebo co to bylo. A jak se tam snaží protlačit dvě dějové linije, byl by to dobrý nápad ale né v Na vlnách Jadranu. Ale scéna kterou doteď nechápu je ta jak tam srazili skůtrem tu kánoj, a jak byl záběr zezhora, šlo vidět že by se tomu chlapovi nic nestalo. A tu smrt Alice to bylo tak odfláknuté.
tomanhonza
25 bodů
3