Na vlnách Jadranu

38%

Články 7

Lež na pláži je přehlídkou marnosti a křeče. Další seriál z Chorvatska postrádá jakýkoliv smysl
Recenze1. 4. 2024

Ano, čtete správně, máme tu další český seriál z prostředí chorvatských slunných pláží, od začátku roku již v pořadí třetí. Jako by se štáby komerčních stanic předháněly v tom, kdo stráví u Jadranu a dalších destinací nejvíce času. Po primácké krimi Na vlnách Jadranu a novácké Policii Hvar tedy přichází na řadu opět Prima, tentokrát s „pohodovou“ komedií Lež na pláži. Jenže zatímco v předchozích případech se dal seriál z Chorvatska aspoň částečně pochopit kvůli osvěžení konceptu rutinní detektivky, v případě novinky působí exotický přesun ještě těžkopádněji a zbytečněji.

TV sledovanost: Peče celá země dominuje a má stále více diváků. Prima si připisuje propadák
Téma19. 2. 2024

Pečící pořad upevňuje svou dominanci a opět nenašel konkurenci. Česká televize utvrdila své víkendové kralování znovu i triumfem Smyslu pro tumor. Na Primě pak panují smíšené pocity. Finále seriálu Na vlnách Jadranu sice obhájilo pozici středeční jedničky, komedie Zalez do spacáku s Tomášem Klusem ovšem upadá v zapomnění.

Zalez do spacáku sází na atmosféru letních prázdnin. Doplácí na klasické primácké neduhy
Recenze5. 2. 2024

Zdá se, že si tuzemské televize usmyslely, že zimní čas je ideální k tomu, aby nás ve velkém zásobovaly letními seriály plnými slunce a vody. Asi aby nám byla menší zima. Jenže zatímco seriály Na vlnách Jadranu a Policie Hvar nás zavedly až do Chorvatska, novinka televize Prima Zalez do spacáku, která startuje v pondělí večer, si vystačí jen s letním kempem u řeky Ohře. Její pokusy přenést na nás prosluněnou atmosféru jsou ale možná ještě krkolomnější než u zmiňovaných kolegů.

TV sledovanost: Hvar popularitu Smyslu pro tumor neohrozil. V sobotu stále vládne pečení
Téma5. 2. 2024

V neděli proběhl na televizních obrazovkách souboj tří konkurenčních seriálů. Divácky oblíbený Smysl pro tumor našel nového vyzyvatele, po Sedmi schodech k moci z minulého týdne se totiž o slovo přihlásila také Policie Hvar, na kterou Nova velmi sázela. Jenže ani nová detektivka ze slunného Chorvatska nedokázala úspěšnou dramedii ohrozit. Jaké další tituly slavily minulý týden v televizi úspěch?

Policie Hvar nepřekvapí, ale oproti konkurenci učinila jedno dobré rozhodnutí
Seriály4. 2. 2024

Tenhle závod Nova prohrála. Detektivní seriál Policie Hvar pojednávající o vyšetřování zločinů na chorvatském pobřeží totiž dorazil na televizní obrazovky i platformu Voyo o něco později, než konkurenční Prima uvedla velmi podobnou, rovněž osmidílnou sérii Na vlnách Jadranu. Načasování je však jedinou kategorií, v níž má primácká novinka navrch – i když náročnější diváci si na své nepřijdou ani na ostrově Hvar.

Na vlnách Jadranu se utopila logika i dobrý vkus. Kriminální telenovelu nespasí ani moře
Recenze17. 1. 2024

„To je lepší než Mácháč,“ zasní se postava ztvárněná Adamem Ernestem při pohledu na moře a jde o jednu z nemnoha zdařilých podvratností v seriálu televize Prima s názvem Na vlnách Jadranu. Ernest si totiž zahrál jednu z hlavních postav v hrubozrnné komedii Párty Hárder: Summer Massacre (2022), jejíž (anti)hrdinové hledali štěstí právě na břehu Máchova jezera. Primácká novinka, kterou je možné už nějakou dobu zhlédnout na platformě prima+ a od minulé středy si ji mohou užívat i televizní diváci, však odvážným či jakkoli originálním dílem rozhodně není.

Pod slapskou hladinou plavou vztahové bolístky i mrtvoly. Ale seriálová kvalita ne
Recenze20. 9. 2023

Cameronova existenciální sci-fi Propast (1989), Bessonova óda na oceány Magická hlubina (1988), dobrodružně béčková Hlubina (1977) či lehkonohý ponor do hloubek lidství Život pod vodou (2004) v symetrických kompozicích Wese Andersona. Tematika potápění filmaře dlouhodobě fascinuje a inspiruje k ohledávání podstaty naší existence. No, tak nic takového u nového seriálu televize Prima raději nečekejte.