#annaismissing

75%
#annaismissing
Filmové volné pokračování webové minisérie #martyisdead, která utržila mezinárodní cenu Emmy. Současné drama se soustředí na postavu provokativní influencerky Anny, která na svém profilu bojuje proti sexuálním predátorům. Její záhadné zmizení začne vyšetřovat patnáctiletá Nina, která objeví nahou fotku Anny v mobilu svého otce.

Recenze: #annaismissing

Kinobox.cz
60%

Nikoli polovičatý, ale lehce nadpolovičatý thriller o úplně nejaktuálnějších tématech, které řeší generace Z. Generace X či mileniálové na to hledí trochu zmateně z rodičovských pozic. Dost nesourodý divácký zážitek, který takříkajíc klestí cestičku.

9
No tak to mě po*er na holé zadá! Už jsem ani nevěřil, že u nás muže vzniknout film světové kvality, který snese ty nejpřísnější měřítka. Výborně zahrané a to jak od mladých herců, tak od prověřených známých tváří. Napínavé a do poslední chvíle vlastně nevíte kdo může vlastně za to, že #annaismissing. Objektivně bych to viděl spíš na 8/10, ale beru v potaz, že u nás tak kvalitní filmy vůbec nevznikají, proto dávám nakonec 9/10.
29 898 bodů
7
Na naše poměry výborný film, který vybočuje z šedé řady letošních kousků. Musím přiznat, že úvod mě moc nebavil, sociální sítě a vše kolem nich mi začíná vadit, reálný život postupně mizí na síti.. Ale poté se to rozjelo ve velmi dobrou kriminálku a psychologické drama. dobré herecké výkony, moderní look... pěkné.
9 335 bodů
7
Tvůrci jednoho z nejkvalitnějších českých seriálů poslední doby - #martyisdead se vracejí k podobnému tematickému pojetí, jen tentokrát svůj původně internetově produkovaný projekt povyšují přímo do celovečerního filmu.. A nutno uznat, že se i tenhle film zvládá prosadit z českého pohledu v hodně úspěšném filmovém roce, kdy se tady urodilo hned několik nadstandartních kousků (Bod obnovy, Úsvit) a i když mně z téhle trojice filmů připadá tematicky asi nejméně atraktivní a nejméně originální, tak přesto jde možná naopak o ten nejzdařilejší.. Měl jsem z toho takový netradičně chladný a neosobní pocit, který bych v českém filmu nečekal a ve velkém mi tímhle #annaismissing připomněla severské kriminálky. A že bylo na čase, abychom se tímhle směrem začali vydávat.. Jednoduchý nápad o zmizení populární influencerky Anny, která na sítích vzbuzovala všelijaké emoce a choutky, rozjíždí detektivní příběh, kde na jedné straně standardně po svojí trase operuje police, ale navíc bokem spouští vlastní vyšetřování hlavní hrdinka filmu Nina, která má pro případ extrémně silnou osobní motivaci, jež navíc po celou dobu různě eskaluje .. Kromě vyšetřování se do příběhu namotávají rodinné poměry domácího krbu Niny, které dělají vyšetřování ještě zmatenější a navíc díky nim jsou některá dílčí odhalení o to důraznější.. Snad jen škoda okatého vnucování témat jako "bezpečnost na internetu" nebo "kyberšikana", které místy rozmělňují atmosféru a zbytečně si kradou pozornost.. Obrovská poklona, jak s tak málo postavami dojdeme tak zdařilé kriminálky, kterou nečekaně smysluplné finále ještě více vyzdvihuje.. K tomu navíc, když toho všeho tvůrci dosáhnou s relativně neokoukanou hereckou sestavou.. Úleva vidět něco českého s nápadem, a dokonce to vše v kriminálním provedení, které dokáže ještě působit tak svěžím dojmem.. A i když se #annaismissing nakonec do absolutní topky letošního roku nejspíše nedostane, tak v českém rybníčku by útočila na ty nejvyšší příčky.. Dobrý to film! 75%

Dodatečné informace

Původní název:
#annaismissing (více)