86%

Komentáře a recenze 26

Evah
Evah
2 187 bodů
10
Naprosto dokonalý seriál, anime jsem bohužel zatím neviděla, ale toto mě naprosto uchvátilo. Soundtrack je skvělý a velmi se mi líbí zobrazení každého nového piráta v upoutávce na daný díl. Příběh o chlapci, který se touží stát králem všech pirátů, zároveň se ale chová čestně a chce pomoct plnit sny i lidem ve svém okolí. Doporučuji!!!
KallEll
KallEll
1 587 bodů
9
ONE PIECE je překvapením jako hrom! Tohle jsem vážně od Netflixu nečekal. Na první pohled se zdá být "obyčejným" pirátským seriálem pro větší i menší kluky, ale troufám si předpovědět, že se svými kvalitami musí úspěchem zařadit po bok pecek jako Stranger Things, Hra na hraní, Wednesday nebo Papírový dům. Dokázal neurazit fandy mangu a anime a zároveň zaujmout úplné nováčky tak, aby byli všichni spokojení. A podle mě to v těchto ohledech zvládl na výbornou!
  • Herecké výkony
  • Hudba
  • Vizual
Pavliss
Pavliss
881 bodů
10
Výkonní producenti: Matt Owens, Steven Maeda, Marty Adelstein, Becky Clementsová, Chris Symes, Marc Jobst, Tim Southam, Tetsu Fujimura, Eiichiro Oda, | Producenti: Takuma Naito, Amie Horiuchi, | Místo výroby: Jížní Afrika, | Kinematografie: Nicole Hirsch Whitaker, Michael Wood, | Editors: Eric Litman, Tessa Verfus, Kevin D. Ross, Tirsa Hackshaw, | Produkční společnost: KajiProductions, Tomorrow Studios, Shueisha, | Rozpočet: 138 milionů dolarů, | Děj: Seriál sleduje dobrodružství Luffyho a jeho pirátí posádky, kteří prozkoumávají fantastický svět nekonečných oceánů a exotických ostrovů. Jejich cílem je najít velký poklad známý jako One Piece, aby se Luffy mohl stát novým králem pirátů.
  • Postavy jsou perfektní
  • Akce je dobrá
Ricmont
Ricmont
821 bodů
9
Když Netflix oznámil, že se chystá na hranou adaptaci One Piece tak jsem byl septický. Přece jen Netflix adaptace dopadají ve velké většině hrozně. O to teď jsem raději že mohu říct, že jsem se hrozně pletl. Hraná verze One Piece je úžasná a jedná se snad o nejlepší adaptaci mangy/anime kterou Netflix kdy vytvořil. Seriál vás táhne do sebe od první scény a nepustí. Postavy jsou tady perfektní a okamžitě si vás svoji povahou získají. Osobně nejsen znalec předlohy. Viděl jsem jen pár dílů jako malý na RTL 2. Ovšem za mě je toto rozhodně hit Netflixu pro tento rok.
divad
divad
633 bodů
9
Zajímavá a povedená adaptace, která má svižné tempo a dokáže oslovit i lidi co neznají předlohu.
Pasadenka
Pasadenka
608 bodů
9
Jo, skouknuto na jeden zátah. Skvěle adaptované anime, dobré obsazení a příběh, který se dá ždímat po hodně dlouhou dobu, neboť předloha je nekonečná. Musím říct jednoduše skvělé. Jistě, našli by se rejpalové, ale v rámci estetiky a tvoření světa s přihlédnutím na původní dílo se jedná o úžasnou adaptaci a už se těším na pokračování. :)
Čárvy_12
Čárvy_12
599 bodů