73%

Komentáře a recenze 19

JaraSlama
JaraSlama
2 088 bodů
8
Seth Rogen se rozhodl natočit nový animák, a tentokrát si bere na paškál Želvy Ninja. Už na první pohled musí každý chválit nápaditou animaci, která si bere inspiraci animovaným Spider-manem, a zároveň dodává spoustu své vlastní kreativity. Jelikož jsou zde Želvy trochu mladší než obvykle, hraje to dost na dětský humor, který nemusí sednout každému. Úplně tomu nepomáhá možnost jít na tento snímek pouze v dabingu, který se opravdu nepovedl. Co se ale povedlo je uvést do světa 90minutový nápaditý snímek o sympatických hrdinech.
ondy9
ondy9
1 485 bodů
7
Super návrat super franšízy. Konečně tu zas po dlouhé době máme nějakou povedenou verzi Želv Ninja. Příběh možná není masterpiece, vtipy také starším moc nedají, ale to zpracování a akce z toho dělají milou oddechovou zábavu pro celou rodinu. A ten techno soundtrack. 70%
Petretzz
Petretzz
569 bodů
8
Skvělá animace filmu, želvy vypadají skvěle, záporáci taky.
  • Animace
  • želvy
  • příběh
  • český i zahraniční dabing
  • známy herci co dabují
Kocka_11
Kocka_11
518 bodů
8
Príjemná uletená mutantská jazda. Veľmi pekná animácia, zábavné charaktery, film nepôsobil dlho a v kine som sa nenudil. Hlavný záporák super. Jediná výtka smeruje k menšej dôležitosti príbehu, ale to je pochopiteľné vzhľadom na to, že v blízkej budúcnosti nás pravdepodobne čaká pokračovanie.
sammikk_
sammikk_
348 bodů
9
Tvůrci se doopravdy nebáli experimentovat, a ono se jim to povedlo! Poprvé na plátně můžeme vidět provedení želváků jako skutečných teenagerů s touhou prozkoumat svět nad kanálem. Příběh je doopravdy odlišný od předlohy, a to snímku dost pomáhá. Extraordinární provedení animačního stylu, je velice silnou stránkou samotného projektu. Neuvěřitelně zábavná podívána která má ledacos nabídnout. Dejte mi víc!
MarekTulen
MarekTulen
307 bodů
6
Nemusím Želvy Ninja, ale tady mě ze začátku překvapovali, bavili a já si říkám, to nic co má dneska originální animaci nejde pokazit ? Řekl jsem to předčasně a film začal zpomalovat, odbíhat z tématu k tématu a v příběhu jsem se totálně ztrácel. Mutantí chaos vzali fakt doslovně a ke konci jsem nevěděl co se děje, a to jsem fakt velký fanda chaos her a filmů. I tak je to skvělá jízda s parádní animací, kterou byste měli letos vidět
Hacking
Hacking
297 bodů
8
Velmi pěkně zpracovaný.
kubina28
kubina28
69 bodů
6
Prvé sklamanie roka. Trailery lákali na štylizovanú, pubertálnu a zábavnú jazdu s úžasnou animáciou. Animácia je skutočne nápaditá, živelná a v jednotlivých záberoch, pôsobí ako keby 13-ročný chalanisko, kreslil komix do zošita počas nudných hodín, ale väčšinu času je kvôli nevhodné zvolenej farebnej palete, neprehľadná a plochá. PS: Humor hodnotiť neviem, český dabing pravdepodobne zabil všetky vtipy.
sam640
69 bodů
10