59%

Komentáře a recenze 10

p.a.douch
p.a.douch
8 392 bodů
7
Takže položím si otázku: "Proč utrácím za lístky na filmové představení?". No chci se bavit. Bavil jsem se u tohoto filmu? Bavil. Je pravdou, že děj je poněkud chabý. Jaký děj by jste ovšem čekali u filmu podle atrakce v zábavním parku? V kině jde o zábavu, a jak jsem již řekl - bavil jsem se. Chtělo by to možná ubrat na dojení divákových slz a vystříhat tak 10 - 15 minut, ale zase taková otrava tento čas nebyl (pokus o rozvíjení charakteru?). Casting se vydařil, jen dětská postava mě poněkud otravovala. Od režiséra jsem viděl kulový a tady odvedl celkem ucházející výkon (také lepší průměr). DeVito se i přes blížící se osmdesátku stále drží (jsem rád). Takže podle mě je to mezi 6 a 7, díky DeVitovi dám 7.
JaraSlama
JaraSlama
2 088 bodů
2
Disney milkuje svoje live action adaptace už nějakou dobu. Možná jim to vyšlo u Lvího Krále či Aladdina, ale takový Strašidelný dům, o kterém polovina Evropy ani neslyšela, protože jde o inspiraci atrakcí amerického Disneylandu, byl už velice špatný nápad na adaptaci od začátku. Máme tu sice velice kvalitní herce v podobě Owena Wilsona, Jareda Leta nebo Dannyho DeVita, ale to nic nemění na tom, že jde o nekvalitní masově vytvořený snímek za účelem vydělání milionů. Disneymu už lidi přestávají baštit live action remaky a tento film je toho důkazem.
ondy9
ondy9
1 485 bodů
6
Zajímavě starobyle a atmosféricky natočený remake. Není tak ohromný jak jsem si představoval a na jeho předchůdce s Murphym taky nemá. Je to prostě normální průměrná kýčovitě vtipná hororová jízda na jedno shlédnutí, u které se hezky zasmějete. Nic skvělého, nic strašného 🏯 60%
MarekTulen
MarekTulen
307 bodů
7
Strašidelný dům má hodně co by se dalo vylepšit, ale za mě se jedná o parádní filmík s pár komediálními scény, které dokážou zabavit. Herci vybraní naprosto skvěle, postavy napsané výborně a soundtrack, který do takovéhoto filmu sedl snad víc než měl právo sednou. Příběh mě dosti zaujal a jediné co tak mohu vytknout je, že ze začátku je to trochu natahované. Jednoznačně doporučuji.
Alex1987
231 bodů
9
Než jsem se na film podívala, očekávala jsem remake původního filmu s Murphym. Naštěstí tomu tak není a byla to skvělá podívaná. člověk se zasmál, herci filmu zvedli úroveň a líbí se mi i celkové pojetí. palec nahoru