Komentáře a recenze 7

10
Ideální film na první rande!
slord
slord
3 832 bodů
8
Príjemné prekvápko, ktorým som si spríjemnil večer. Sebastian Stan si toho magora strihol skvelo, Daisy Edgar-Jones (pripomína len mne Anne Hathaway?) si ma získala hneď a „žral“ som ju tu. Mix hororu a kómedie je namiešaný dosť dobre a k tomu fajnovo zvolená hudba, síce chvíľku trvá kým sa to rozbehne, no nevidím v tom nejaký veľký problém. 7,5/10
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
8
Chezekake, neboli čízký dort velice dobrý, gnoči s paštikou dosti slané na moje poměry, a šuntej s prsama moc tuhá, příště si vemu svačinu. Při šmejděním jsem našel dost krve na nábytku, podle mě se moc hostitel o domácnost nestará, a zdálo se mi, že obývák má moc přeteplenej, a to si můžou dovolit jen bohatý skrblíci, proto se to dost odrazí při výsledném hodnocení. Ruličky do pičky, ať nežeru, dnešnímu hostiteli dávám 5 bodů, a není to kvůli taktizování. #podzimnisklizen [2022]
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 361 bodů
6
Oceňuji filmy, které si dají na čas před drastickou změnou tónu a zápletky. Určitě příjemné překvapení v tomto ohledu. Avšak po této změně to začne velmi rychle nudit, film toho nemá moc co nabídnout a jen natahuje nevyhnutelný konec. Kdyby to v sobě mělo víc co říct a odvyprávět nevadilo by mi to. Klidně si mohli dát víc na čas se samotným odhalením a jen budovat nepříjemnou atmosféru. Takto to působí zbytečně dlouze. K tomu je tu silný rozkol tónu, jako by se autoři nemohli rozhodnout mezi vážnějším neuspokojivým tónem a trochu přitaženým praštěným tónem. První extrémně špatný rande mluví asi za vše. Fresh neurazí a ani nenadchne, působí to lehce jako slabá imitace Jordana Peela, která ale nemá tak hutný scénář a myšlenky. K tomu jsou tu otravně hloupé rozhodnutí postav a za mě lehce neuspokojivý konec. Přesto fajn podívaná 6/10.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 329 bodů
7
Velice zajímavý počin,a velice zajímavé zpracování.tak prvně bych to asi neoznačil za horor.Za druhé mě velice zaujalo zpracování,prvky komedie to tu celkove odlehčil,i když hlavní téma zde nebylo nějak výrazně zesmesneno.Divka znechucená tolika seznamkami,potká v obchodě na první pohled milého,vtipného pana,s kterým se seznámí.ale jak to bývá,věci nejsou tak jak se na první pohled zdají.musis vypíchnout soundtrack,ten byl k tuto tématu velmi zajímavý.p.s.strasne se mi líbilo jak hlavní postava zahrála zděšení z toho když se probudila přivázaná
Tynus7
Tynus7
79 bodů