58%

Komentáře a recenze 3

Marcos22
Marcos22
1 000 bodů
6
Podařená španělská variace na Padesát odstínů šedi či After: Polibek, zadaptovaná na motivy stejnojmenného románu Ariany Godoy. První díl plánované trilogie představuje divákovi tři ústřední postavy, Raquel (Clara Galle), Arese (Julio Peňa) a Yoshiho (Guillermo Lasheras), které spojuje láska. A právě láska je zde hlavním tématem a hybatelem děje. Láska přes okno patří jednoznačně mezi ty nejlepší evropské young adult (dále YA) filmy poslední dekády. V porovnání s výše zmíněnými obdobně zaměřenými snímky své poselství servíruje divákovi niterněji a hmatatelněji. Navíc casting je zde opravdu povedený. Příběhová linka je o něco málo horší než u Padesáti odstínů šedi, a stejně tak snímání jediné sexuálně explicitní scény mírně kazí použitý styl střihu a kamery, vyjma toho se ale jedná o nadstandardní filmový počin, který si zcela jistě zaslouží pozornost a příznivci tohoto subžánru si jej oblíbí, stejně tak jako já. Po Stánku s polibky tu tak máme další nadějnou sérii, u níž se nemůžu dočkat pokračování. Za myšlenkový přesah filmu a pohled na lásku, jakožto faktoru, který nás oslabuje, který nám dodává odvahu, a který nás učí nebýt sobeckými, nelze dát jinak než tři hvězdy. Bonusem snímku je otevření tématu anafylaxe. 🙂 (07.02.2022)
Mysteriolord
144 bodů
7
Je to, taková teen blbina, která se líbí hlavně holkám. Mě to doporučila kamarádka a šlo to, ptom jsem ji to pořádně zrecenzoval :)
Vanessa
126 bodů
5
Průměrný teenage snímek, který neurazí, ale ani nenadchne. Téměř dvouhodinová stopáž mi přišla zbytečně moc dlouhá. Příběh je typický, nijak zvlášť nápaditý, postavy tuctové a vlastně po celou dobu sledování filmu jsem nebyla schopna sympatizovat ani s jednou z postav. Pokud chce člověk něco oddechového, případně nějakou kulisu, film je docela dobrou volbou. Mnohem lepší mi pak přijde žánrově podobný "The Kissing Booth", a možná dokonce i "Tall Girl".