Komentáře a recenze 10

5
Petr Pan je můj oblíbený příběh. I přes magickou kameru a hudbu, schází zde to správně čarovné prostředí Nezemě. Ale Petr je tu za záporáka. Konečně!
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů
2
Táto adaptácia bola nielenže herecky slabá, ale v prvom rade bol taký už nemastný-neslaný scenár. Je však smutné, že zlé hodnotenie dostáva tento film – ako si možno všimnúť v komentároch – skôr preto, že v ňom hrajú aj osoby tmavšej farby pleti, prípadne hendikepovaní. Práve toto kvitujem, že stará rozprávková látka zo začiatku 19. storočia je oživená pre 21. storočie. Ale to šovinistickým čecháčikom a zlováčikom na ČSFD nevysvetlíte, že svet sa nezačína v Aši a nekončí niekde za Medzilaborcami. A tak radšej útočia na dieťa v hlavnej úlohe, lebo im prekáža pôvod jeho matky. To je na grc.
JaraSlama
JaraSlama
2 088 bodů
3
David Lowery (Green Knight) se rozhodl zkusit zadaptovat další remake Disneyho pohádky, po kterých nikdo netouží. Opět se dokazuje, že starší animace funguje o mnoho lépe a nabízí více možností a hravosti. Minimální stopáž v podobě 106 minut je nedostačující, tudíž se musí pár příběhových linek vyjmout. Svět je nezajímavý, choreografie nezajímavá a Jude Law jakožto kapitán Hook opět dokazuje, že si neumí vybírat ambiciózní projekty.
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
3
Problém tohoto snímku či vize tvůrců vidím především v tom, že sami neví, kam tento snímek zařadit a jak s ním vynakládat. Na pohádkovou fantazii se to tváři moc inteligentně, na úrovni vážného psychologického snímku je to zase moc hloupé a bez jakéhokoliv smyslu naplnění příběhu. Postavy jsou prázdné, bez širších motivací a v kontrastu se starším bratříčkem z roku 2003 je to výsměch celému příběhu, který zůstal stejný, ale dech se z něj vytratil. Zbyla tak prázdná schránka, která je obalená hezkým vizuálem a velice špatnými herci, až na Hooka v podání Jude Lawa, který si to očividně užil. Ještě jednou pro kontrast v původním filmu měla každá postava svou pozici a naplnění, které šlo vzájemně ruku v ruce s příběhem a já měl vždy u původního filmu pocit zadostiučinění. Peter Pan je tu absolutně nezajímavý, v pozadí a na to, že to má být dítě s velkou fantazií z které nechce nikdy vyrůst, tak se chová až příliš dospěle a popírá to jeho základní předpoklad charakteru původní předlohy, či adaptace. Wendy i bratři jsou naprosto nezapamatovatelní a to samé platí i pro ztracené děti. Nejvíc mě ale mrzí nevyužití parťáka kapitána Smeeho, který byl ve starším filmu fakt zábavný a skvělý. Chválit lze opravdu jen vizuál, hudba je totiž taky velice průměrná. Prostě další slepý krok od Disney. Snad se brzy probudí.
MarekTulen
MarekTulen
307 bodů
1
Film by vám měl vždy něco předat, ať už dobrý pocit nebo i něco jiného. Tady sledujeme pár postav dělající absolutní hovno, vypadá to jako kdyby někdo chytil profesionální kameru a natáčel jejich nedobrodružný život. Dialogy které tu nedávají smysl, navíc příběh je celkem zábavný tak v pěti minutách a zbytek samozřejmě nuda. Můžu tu pochválit jen ten visuál. :)
roman21
roman21
293 bodů
6
Než jsem si to pustil, řekl jsem si, že jako pojistku si po tom pustím soundtrack z původního (2003) abych si spravil náladu. ...já věřím na víly a jo! a jo! Ale nebylo to tak strašný jak jsem čekal. Určitě se dalo z lokalit fantastické země Nezemě vyždímat víc. Štval mě protagonista. Pan je určitě svým způsobem drzý, ale tenhle scénář přihrával veškeré sympatie Hookovi, který je podle mě výborně zahraný a pro mě by bylo lepší, kdyby byl snad on protagonistou. Fajn je taky Zvonilka a Wendy. Fajn zpestření bylo v podobě zpěvu pirátské posádky. Příběh je to už velice známý, a tak se mohlo za mě přidat více změn, než Hookova minulost. Například změna, že bratrstvo Opuštěných chlapců je doplněno o děvčata je totální nesmysl.
  • Hudba
  • Jude Law
  • Efekty
  • prostředí
  • Nesympatický Pan
  • nesmyslné změny
  • nevyužití fantastického prostředí
Artemiss
142 bodů
10
Příspěvek obsahuje spoiler!
Seddsy
Seddsy
28 bodů
3
WOKE Rip-off skvělého příběhu… 3 nechávám za zpracování světa, efekty a kameru, ale jinak se jedna o téměř identický příběh, který známe z původní verze s obměnou herců, aby “odpovídali dnešním standardům”. Nijak nezajímavé, zpracování solidní, nenápadité
  • Kamera
  • Efekty
  • Svět