Komentáře a recenze 19

10
Krásný film přesně takový jak jsem si představoval
aquiver
aquiver
2 121 bodů
6
Sedm dcer, které jsou každá jiné rasy, to skutečně normální není, na tom chci žít a zemřít. A to včetně fantasy, protože v předloze tomu tak zkrátka není. Halle Bailey je naštěstí pohledná i vhodně a výstižně exotická jako celé okolí. Scénář je nekomplikovaný, natažená stopáž bohužel není kompenzována náležitým překvapením, všechno jede spíš na jistotu. Tehdejší animák byl lepší.
JaraSlama
JaraSlama
2 088 bodů
3
Další live-action remake Disneyho animáku je tu a tak se pojďme společně kouknout, jestli to tentokrát za něco stálo. Tomuto filmu jsem nevěřil od prvních ukázek, vizuál vypadal v době druhého Avatara v kinech ohyzdně, hlavní herečka dostávala jeden hate za druhým a zároveň jde stále o průměrné Disneyho remaky. Ariel tomu není výjimkou. Hlavní herečka má strašný CGI design a její sympatie se také blíží k levelu 0. Barvy a nasvícení jsou zde tak syté, že nepoznáte jestli je na pevnině den nebo noc. Jediné co to je zachraňuje je to, že se to stále drží ději původnímu dílu, který je za mě solidní. Co je ale nejhorší? Má to z nějakého nepochopitelného důvodu 2 a čtvrt hodiny! Původní Ariel měla hodinu 20 a vůbec to neškodilo. Tudíž celý tento celý snímek působí neskutečně nudně.
Muzak007
Muzak007
902 bodů
7
Tohle pro mě bylo velké překvapení. I když jsem se po prvních trailerech k live-action remaku Malé mořské víly stavěl spíše negativně, tak mě výsledek nakonec bavil. Halle Bailey v hlavní roli byla fajn ale získala si mě hlavně postava Sebastiana. Ten podědil skvělý humor z animáku. Efekty mi ale vadily hodně a nevidím důvod předělávat něco, co v animaci funguje dobře. Společně to a přepálená stopáž byla hlavní negativa filmu. Hodnocení něco mezi 6 a 7, ale dávám spíše víc. Tady jsem se rozhodl být hodný a oproti dalším remakům od Disneyho mě tento bavil asi nejvíce.
Petra8619
Petra8619
329 bodů